Polyrytm skrev 2023-06-07 16:18:21 följande:
Jag är kritisk mot båda. Man behöver faktiskt inte välja en, man kan välja bort båda. Bra va?
Biden har ju varit för varenda krig som USA fört, i princip.
Om jag måste välja så tycker jag att Trump är bäst och mest lämpad. Han är ju dock inte köpt av krigsindustrin, det är väl därför media och etablissemanget hatar honom.
Jag vet att du försvarar Biden med näbbar och klor. Varför? Tycker du att han är lämpad som President? En dement, sjuk, kriminell åldring med pedofila drag ska alltså ansvara för världens mäktigaste nation, inklusive kärnvapenkoderna.
Trump är köpt av ryssarna, Trumps kampanjmakare var köpta av ryssarna, Trump är kriminell: skattebrott, sexuella övergrep och skryter om det.
Dessutom verkar han enligt sin fru ha en 5-årings känsloregister och agerande, hon sa att det var som att ha två barn hemma då deras son var liten.
Trump har dessutom en knepig relation till sanningen och lagen, de räknade hans lögner, och tycker sig stå över lagen i fråga om valhemlighet rösträkning, avgång av en president som förlorat ett val .. .listan är lång och han ä en fara för demokratin i den meningen att väljarna inte får välja sin president. En blivande diktator typ Orban eller Erdogan eller Putin, alla dessa som han säger sig se upp till, beundra och känna en gemenskap med.