Inlägg från: Anonym (FuckTesla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FuckTesla)

Barnen skäms när jag lämnar dem i min bil

Jag skämdes röven av mig när min pojkvän skaffade en Tesla och gled runt i! Den passade inte honom/oss alls utan kändes bara som ett försök till kukförlängning! Jag hatade aset och vägrade blir skjutsad i den, vad fasen skulle folk tro om mig???? Utöver prislappen så är Teslor dessutom stryk-fula, ser ut som misslyckade Batman-bilar. Kändes fan så mycket bättre att åka runt i min älskade lilla skrutt, det var mer "jag"!
    Och ja, jag är allvarlig med mitt inlägg!

• Anonym (FuckTesla)
    Anonym (Fattiglappen) skrev 2023-03-23 12:26:36 följande:
    Tycker också att vissa Tesla-modeller är fula som stryk, men numera har de ju blivit dussinbilar så ingen lyfter direkt på ögonbrynen för en sådan längre. Var väl lite annorlunda när de kom för 8-10 år sedan. Då undrade nog en del vad det var för något. 
    Han dreglar efter "nya" modeller och jag säger bara Neeeeejj!!! Mest är det helheten. Priset, de är som sagt fula, överskattade, hela semestern var bara en enda "räckviddsångest" och jakt på laddstolpar! Allt hypat blir jag automatiskt anti! "Öhh, Tesla kommer ta över världen, de går inte sönder, den enda bil som kommer finnas om 20 år, Elon Musk är KUNG, bröl bröl!" *suck*
Svar på tråden Barnen skäms när jag lämnar dem i min bil