Någon mer som ruvar?
Har Vi några ruvare som vill följas åt och peppa varandra fram till testdag?
Har Vi några ruvare som vill följas åt och peppa varandra fram till testdag?
Jag hoppar också in här! ????
Börjar ruva på söndag om allt går bra.
5 dagars, 9/11 ägg befruktade så är positiv till insättning!
Va roligt att flera anslutit :) jag är på rd12 idag, exakt 2 veckor från äggplock. Vanligtvis är min lutealfas på 15 dagar, så borde ju i så fall få mens imorgon, och får alltid spottings dagen innan. Har ju dock läst att lutinus kan skjuta på mensen så vågar inte hoppas för mycket. Jag har bestämt mig för att testa på lördag så inte långt kvar nu.
Jag tjuvtestade i morse, två dagar innan officiella testdagen men jag vet inte vad jag ska tro?
Får jag oxå vara med här? Ligger dock lite efter er ska köra igång med Gonal- f nu i veckan. Första försöket, så är en riktig nybörjare tryggt att ha andra i samma läge.
Hej!
Jag hänger gärna på här. Efter 2 misslyckade inseminationer i slutet av förra året har vi nu gått över till ivf.
Gjorde äggplock den 22/2, ET 25/2 och testdag 12/3. 5 st till frysen.
Jag plussade igår på rd14 :) hoppas att plusset är kvar på torsdag när det är min riktiga testdag.
Dagen före testdag, visst är det ett + jag ser?
,
Dagen före testdag, visst är det ett + jag ser?
,
Inne på ruvardag 10. Har dumt nog tjuvtestat redan, vilket var negativt. Dumt beslut man blir ju bara ledsen. Så nu väntar jag några dagar till innan nästa testdag. Officiell testdag den 11/3.
Stor kram till alla! Det är verkligen inte lätt detta?