• RH93

Någon mer som ruvar?

sofia2022 skrev 2022-02-22 12:16:35 följande:
    Någon mer som ruvar?

Har Vi några ruvare som vill följas åt och peppa varandra fram till testdag? 

Jag är på rd5 just nu med ett 2-dagarsembryo och tiden står verkligen stilla. Är första gången för mig också så va väl lite naiv och tänkte att man efter såhär lång tid lärt sig att hantera väntan på att få ta gravtest, men tji fick jag. Har fullt upp på jobbet men det hjälper ändå inte. Känner mig extreeemt trött och lite illamående hela tiden. Hur mår du? :) 
  • RH93
    sofia2022 skrev 2022-02-24 08:36:42 följande:
    Hallå. Jag mår helt okej, jag är på ruvardag 3 och dagarna fullkomligt kryper fram. Jag tampas just nu oxå med en fruktansvärd uvi som jag fått behandling för så jag hoppas att det var ett tecken på att denna gång funkar det  // Skäms
    Nä men fy va jobbigt :( ja men vi får verkligen hoppas det kan vara något positivt! Man har ju hört att det kan vara lättare för ägget att fästa om man har lite nedsatt immunförsvar :) 
    När har du testdag? Min är 10/3, känns som jag aldrig kommer klara mig tills dess utan att smygtesta.
  • RH93

Va roligt att flera anslutit :) jag är på rd12 idag, exakt 2 veckor från äggplock. Vanligtvis är min lutealfas på 15 dagar, så borde ju i så fall få mens imorgon, och får alltid spottings dagen innan. Har ju dock läst att lutinus kan skjuta på mensen så vågar inte hoppas för mycket. Jag har bestämt mig för att testa på lördag så inte långt kvar nu.

• RH93

Jag plussade igår på rd14 :) hoppas att plusset är kvar på torsdag när det är min riktiga testdag.

• RH93
    sofia2022 skrev 2022-03-06 05:50:47 följande:

Dagen före testdag, visst är det ett + jag ser?

Starkt och fint plus :) grattis
Svar på tråden Någon mer som ruvar?