Inlägg från: MissFamiljeliv |Visa alla inlägg
  • MissFamiljeliv

Bråk = Abort

Då jag tycker att det är mycket kommentarer På vad du SKA göra och inte tips. så lämnar jag lite alternativ här och tips istället för att säga åt dig vad du ska göra ???? 
    1. Ni kan skaffa barn och det kan bli antingen bra eller dåligt. 

2. Hon kan göra abort och det blir bra eller dåligt. 

3. Hon kan föda barnet och du tar över egen vårdnad om hon skulle känna sig okej med det. 

4. ni kan göra slut. Och ha det slut helt. 

5. ni kan gå till en parpsykolog ett par gånger och prata från egna perspektiv och sen prata tillsammans.
    6. Sätt er ner och säg vad som känns dåligt och vad ni kan förbättra på er själva. låt varann prata till punkt. även om du eller hon känner sig kränkt så håll bah käften så ni kan prata ut och båda lyssnar. 
    7. ni kan göra abort, försöka få det och funka och sedan senare skaffa barn. 

8. eller bara vara ni. 

det är dom alternativ jag kan ge hittils.
    DET JAG HADE GJORT I ER SITUATION: är att göra abort, gå till en parpsykolog 2 gånger själva och sen 1 tillsammans och sen att psykologen får göra en egen bedömning och sedan på ett sista samtal ge er alternativ och tips och ni bestämmer er där och då hur ni ska ha det. Antingen går det bra eller skit. 

Älskar ni varann på riktigt så ska ni respektera vad du och hon vill även om det känns skit jobbigt. 

lycka till! 

Svar på tråden Bråk = Abort