Bråk = Abort
Du måste respektera hennes önskan, även om DU tror att det är panik eller vad som helst. Det spelar ingen roll. Det är hennes kropp. Och hon har rätt, ni ska inte vara tillsammans. Ni ska absolut inte skaffa barn!
Du måste respektera hennes önskan, även om DU tror att det är panik eller vad som helst. Det spelar ingen roll. Det är hennes kropp. Och hon har rätt, ni ska inte vara tillsammans. Ni ska absolut inte skaffa barn!
Jag förstår dig.
Håller med föregående skribent om att ni bör försöka jobba på ert förhållande och verkligen se till att det är stabilt innan ni sätter ett barn till världen. Om ni inte kan eller inte vill jobba på förhållandet så bör ni göra slut.
Har svårt för personer som svänger så där som hon gör. Mitt ex var likadan, vilket var otroligt jobbigt och det förstör verkligen mycket. Instabila personer som har svårt att bestämma sig och svänger i sina känslor.
Nu är graviditeten ett faktum och hon vill göra abort. Du vet redan att det är hennes beslut och om hon nu gör abort så tror jag inte att det kommer hålla mellan er. Du kommer bli bitter och känna att hon svek dig och ert förhållande. Å andra sidan kanske det inte heller håller om hon bestämmer sig för att behålla barnet.
Ni bör se till att skydda er ordentligt så ni inte hamnar i denna sits igen. Okej om man gör det misstaget en gång men ni borde ha tänkt till nu och skyddat er. Dålig stil att sätta sig själv i samma sits två gånger för att göra abort båda gångerna.
Han kan acceptera hennes vilja och samtidigt ha en egen åsikt.