Inlägg från: Anonym (Funderar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Funderar)

Hur mgn dagar blinkar glad gubbe efter äl?

Hej tror jag fick extremt tidig start på äl den här gången. Redan på dag 7. Brukar känna av min äl, och fick krampande syntom. Då brukar fast glad gubbe bli på testet.  Hann inte börja testa å hade bara cb hemma som alltid blir tom ring första försöket. Nästa dag blinkande gubbe pch nu blinkande gubbe i 2 dagar. Jag brukar alltid få mycket molmamde värk på dag 3 efter första glad gubbe å funderat om det kamsle är då jag verkligen har ägglossning. 
    Så två frågor?
    1) Tror ni det kan vara äl när jag får molmamde värken- ca 3 dygn efter försra fasta glada gubben?
    2) om jag missat fasta gubben, hur länge kommer proverna visa blinkande gubbe nu såfall efter?
    Och bonusfråga
    Om der är så att jag har sjäkva äggkossningrn idag 3 dygn efter fast gubbe, varför visar inte testet fast gubbe då, hförsvinner lh när ägglossningen äger rum?

• Svar på tråden Hur mgn dagar blinkar glad gubbe efter äl?
  • Anonym (Funderar)

Jag hoppas att det är som du säger... der kändes bara som inför äl och jag brukar få fast gubbe när det känns som att det hugger till på höger eller vänster sida  
    Och idag känns flytningarna lite vattnigare. Men ja det är jättetidigt. Jag brukar inte få fast gubbe förrän på dag 15.
    Men der som spär på mina funderingar är just att glad gubbe började isäfall blinka på dag 8 å det brukar den inte göra förrän dag 13...

Svar på tråden Hur mgn dagar blinkar glad gubbe efter äl?