Skicka112 skrev 2022-02-10 17:35:51 följande:
Tack för era svar och synpunkter.
visst har jag garanterat en omogen sida . har däremot som de första inläggen , rätt i, att det hänt saker. Har tyvärr haft oturen med att bli sviken. otrohet, manipulering etc hae varit en del av vardagen i vissa relationer. Ingen ursäkt, alla är olika och jag upplever att jag försöker tänka det bästa om den nya, dvs inte tro att varje by person ska vara otrogen .
när jag menar på säga rätta orden så har jag träffar killar som varit väldigt bra på att säga ex ?vad fin du är idsg? osv. jag behöver inte höra det varje min, varje sec. Men skulle däremot uppskatta att göra det då och då. och det är der jag just menar, att sånt där stör jag mig på. Att bokstavligen aldeig få höra det. Då ifrågasätter jag om det är värt det och där kommer då Frågan, att alla är olika och det kanske är mig det sitter i att jag behöver ändra synsättet.
uppskattar era svar. Tack!
Då får du jobba på dig själv på olika sätt för att bearbeta det du varit med om och inte dejta någon förrän du tagit dig bort från ditt negativa beteende. På vägen tror jag också att du måste jobba på självkänslan, höja dina krav på killar och ta dig bort från dom män du hittills valt som är helt fel för dig.