BIM mars 2022
Jag tror att jag dör - är detta på riktigt?
Jag tror att jag dör - är detta på riktigt?
Vi lyckades bara få till ett samlag denna cykel, dessutom kom typ hälften av sperman utanför, hahah.. aja iaf så hade jag molvärk i söndags och idag kom en brun flytning, precis som när jag plussade förra gången. 4-5 dagar kvar till BIM.
Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :)
Är så glad verkligen.
Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka. Har tagit gravtest som visar negativt men har BIM på lördag. Men igår kväll fick jag en fruktansvärd smärta i tjejmagen. Fick gå på toaletten och kämpade för att inte kräkas. Gjorde så ont att jag grät. Det höll i sig en stund och kom sedan i vågor i ca en kvart. Sedan dess har jag haft som en molande värk och stickningar i tjejmagen. Ingen blödning alls. Någon som känner igen detta?
Nä jag har tidigare gånger inte testat förrän mensen varit sen men är väldigt otålig den här gången, hahah. Kanske beror på att det är sista bebisen och jag känner att jag måste bli gravid snart.
Den här månaden har min cykel betett sig så konstigt. Kanske är på äl+12 eller så blev det senare äl eller ingen alls
Kunde inte låta bli så gjorde ett gravtest nu ikväll efter att ha hållit mig några timmar, får ett väldigt svagt streck typiskt nog. Så nu får man ju lite hopp om att man kanske är gravid, haha. Men jag har fått supersvaga streck förut utan att vara gravid så jag håller hoppet nere ;)
Blir att somna tidigt för mig med och kanske våga testa imorgon, har dock bara ett digitalt test som jag hade tänkt spara till den dagen jag får ett streck jag känner jag kan lita på.. jaja.
lycka till :)
idag kom mensen.. jag hoppar över till april tråden men hänger kvar här ändå och kollar hur det går för er
Nää jag är inte gravid än iaf ;) Negativt test imorse så säkert spökstreck igår, men aldrig fått ett spökstreck som blivit så tydligt sen efter utgången tid. Har ju som sagt ingen aning om var jag är i cykeln mer än cd 32. Fick säkert ingen ÄL eller väldigt sen och dålig ÄL så därför blir mensen sen.
Håller tummarna för oss alla :)
Stort grattis till er som plussat! Så himla roligt
Själv kom min mens flera dar för tidigt så jag hoppar in i apriltråden .
Men det låter ju lovande tycker jag :) Väntar spänt.
För mig blev strecket igår rejält starkare efter en stund och det har jag aldrig varit med om, så vill inte släppa hoppet riktigt än även om det säkert bara var spökstreck/torkstreck, men har aldrig varit med om det förr. Nåja. Blir att ha is i magen några dagar.
Lycka till imorgon :)
Vet ni tjejer, jag tog gravtest imorse, testlagret och RFSU. Såg ett väldigt svagt streck på testlagret och inget på RFSU. Så chansade och tog ett CB digital early. BIM -1 idag och det stod gravid!!! Jag och sambon tittade tillsammans och han blev så lycklig! Det blir hans första barn. Bifogar bilder på testen.
Tack för alla grattisar!
Tusen grattis! så roligt att så många plussat! Ni som har plussat gjorde ni något särskilt just denna månad?
Så underbart! Grattis ni som plussat! <3
En annan funderar, fick diarré från ingenstans igår, känner mig inte sjuk och ingen smärta i magen eller illamående, har inte ätit något konstigt. Hade också mensvärk på kvällen. Det var typ 5-6 dagar efter äl. Någon som haft så när ägget fäste eller känner igen något? Man greppar efter allt hopp så klart haha!
Hej , jag är o chock . Jag har BIM på söndag men tog ett testa tidigt idag för Vart nyfiken men var 100 de skulle vis neg Då de var för tidigt . Min fråga är ska jag ta nya test för att va mer säker ??? Kissade bara några få droppar på stickan med .