BIM mars 2022
Hur har det gått för dig??
Bim+11 idag. antingen Ska jag ha historiens värsta mens, bli sjuk eller så är jag gravid. För jag har väldigt mycket symtom nu varje dag. Jag har aldrig mensvärk eller symtom för mens förens dagen innan eller samma dag så därför börjar jag kanske misstänka att jag faktiskt är gravid eller skengravid haha.
mina symtom:
3 dagen med illamående
sjukt luktsinne
huvudvärk från och till
molvärk som beter sig lite olika, ibland drar det från Naveln och ner mot jumskarna. För några dagar sen va det som små hugg eller nålstick och ibland bara vanlig molvärk.
ont i ländryggen
väääldigt svajigt humör
törstig
Bim+13 idag. bim på måndag men tänker att jag väntar till tis eller onsdag att testa mig. Jag kännt mig Rätt säkert på att det faktiskt blev något denna månaden då jag haft väldigt mycket symtom som jag hade förra graviditeten denna veckan men idag är illamående, molvärk, ryggvärk mm borta Så nu är Jag osäker på om jag är det ändå.haha alltså denna väntan gör mig galen haha
tempen Är fortfarande Hög med 0,5 över normal temperatur. Minns dock inte när den brukar börja sjunka inför mens.
Haha oj ja såklart menar jag ÄL+13 haha
Äl+14 nu. Idag får jag ta tillbaka allt jag skrev om att illamåendet var borta Igår. suttit på toalettgolvet imorse och bara väntat på en spya. Kom dock inget men väldigt nära. Beställde hem gravtest när jag satt där på golvet så tänker att jag testar mig när det kommit.
Stinajohannas: stort grattis!!
Bim+1 idag. beställde tester i lördags men de har fortfarande inte kommit så nu börjar jag bli otålig. Haha. Ingen mens iallafall, fortfarande hög temp, illamående till och från, hungrig, törstig och molvärk.
Bim+2 ingen mens ännu. Testerna kom inte idag heller. Blev så besviken så idag tror jag nog att jag går och köper ett fast jag har beställt hem flera stycken..
H0nd3ndär: min känsla är faktiskt att jag är gravid. jag har haft Väldigt mycket symtom under 1 vecka så jag har nog trott det några dagar nu. Plus att tempen inte har sjunkit som den ska inför mens. Men vågar inte tro det helt förens jag får det på ett test. Haha
hur mår du då? Har du några symtom? Hoppas du får ett plus
köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde.
Grattis!!! Hur kände du det?? Min mens är sen med 1 dag nu!! vill hålla mig veckan ut ifall!! Grattis igen!!
tack!! Jag började må illa redan för en vecka sen. Illamåendet har varit värst när jag vaknar eller när jag är hungrig. Gått över när jag ätit. fått sitta på toalettgolvet och vara beredd på att kräkas men klarat mig ännu. Molvärk till och från ( har bara det på äl dagen och samma dag som mens annars) törstig, hungrig, lätt irriterad och väldigt bra luktsinne, varm. Haha.
sen har jag även tagit tempen varje dag innan jag stiger upp. Sen har hållt sig stark på 37.0-37.2 och min vanliga temp är 36.5.
hoppas på plus för dig med!!
Cinapuffen, kvinna1989 och Emmafri90: tack så hemskt mycket. Ja vi är lite förvånade här hemma hur starkt plusset var. Haha
Grattis Loppster! Alltid skönt när testen är så starka att man inte ens behöver fundera på om det är positivt eller inte.
Fyrklöverns: tack så mycket