Inlägg från: flisan1989 |Visa alla inlägg
  • flisan1989

BIM mars 2022

Pico! När brukar du testa som tisigast? Med vänlig hälsning, ocksåtestmani89

Evenlina kram! Men det finns väl fortfarande chans att spermierna låg kvar o väntade då? Vet inte hur NC funkar men det kan inte vara värt att ligga nu om ÄL var i söndags?

• flisan1989

JennyBomb! Det ser ut som ett plus!! ih! Men prova igen med ett digitalt för säkerhetsskull? 

• flisan1989
    Minmillis skrev 2022-03-02 16:02:00 följande:
    Vad tror ni? :O spök?
    Oj svårt! Vilken dag är du på? 
  • flisan1989

Hade ägglossning för 1 vecka sedan och fortfarande smärta i tjejmagen.. molvärk typ. Hade likadant förra månaden fram till mens.. någon annan som brukar ha liknande?

• flisan1989

Laktrisen! åååh så Spännande! Tycker också det ser positivt ut! Lova att fota o dela när du gör det digitala? Håller tummarna!

• flisan1989

GRATTIS LAKRITSENS! {#emotions_dlg.flower}

Här är jag på ÄL +10, BIM-6 och negativt imorse.. väldigt tidigt dock. Lär väl säkert testa hela vägen fram till BIM om jag känner mig själv rätt

• flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-05 11:47:38 följande:
    När har du BIM? Jag är på ÄL+9 och har BIM på onsdag men tänkte testa imorgon. Pendlar mellan hopp och förtvivlan :( testar du med sådana testa tidigt då? Jag har dem liggandes i skåpet och väntar :)
    BIM på torsdag så dagen efter dig! Testade med test från gravidkollen vet helt ärligt inte om det är testa tidigt men de skulle kunna upptäcka rätt tidigt.. Förstår hur du känner! Och så är man inbillningssjuk också och känner av allt! Jag tror inte vi lyckades denna månad tycker mig ha för mycket pms känningar precis som förra månaden men hoppet är ju kvar ändå..

hur många testa tidigt har du? Tänker att morgonurinen imorgon kanske är något? Jag tänker lite att det är lite skönt att få ett negativt ganska tidigt så blir man mer inställd på det och mindre besviken samtidigt som positivt överraskad om det tar sig ändå!
  • flisan1989
    Glad
    Fagelfri skrev 2022-03-05 14:25:22 följande:
    Hah ja sjukt vad man inbillar sig saker, helt hopplöst hehe. Oh tråkigt. Men pms-känningar KAN ju vara gravidhormoner också inbillar jag mig så jag håller tummarna :) ja jag har två testa tidigt så tänker att jag testar imorgon på morgonen. jag tänker precis som du att ett negativt testa tidigt mjukt förbereder en för besvikelsen när mensen kommer. Så man inte hinner bygga upp för mkt förväntningar?
    Ja men exakt så tänker jag med! vi prickade in ägglossningsdagen ocj dagen efter denna månad med hjälp av CB, men inget innan eller efter som kan räknas in så jag är tyvärr inte så hoppfull med tanke på irritatioen i kroppen men som du säger, symtomen är ju så lika. Och tiden går aldrig så långsamt som mellan ÄL o mens 
  • flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-06 08:36:50 följande:

Skulle önska lite hjälp, är mer brydd nu än nånsin :/

så: testade ett testa tidigt idag. 10 dagar efter ÄL, mens på onsdag. Kan dock vara en till två dagar senare pga oregelbunden cykel.

läste testet efter rekommenderade 3 minuter. Ser ingenting. En halv minut senare ska jag slänga det och ser då en SVAG skugga som inte var där förr. Det är absolut inte ett positivt resultat för det var så svagt att det inte gick att fånga på kameran. Ibland syntes det på skärmen men så fokuserade den och då försvann strecket. Detta var såklart med god marginal inom de 10 min som är maxgräns för avläsning.

är det ett sånt spökstreck man hör om? KAN det vara för låga nivåer såhär nära mens? Eller ska jag tänka att det bara är ett späkstreck och fokusera på nästa mens?

bifogar också en bild på mitt negativa test för att ja. jag har blivit knäpp tror jag haha.där ser man då den svaga svaga skuggan?

Anar också en skugga! Men ja kanske ett digitalt testa tidigt eller vänta några dagar igen? kanske Syns något redan på tisdag? SkämsJag väntar lite till mitt nästa.
  • flisan1989

Emzor1 jag har likadant just nu! Känns som början på mensvärk och finnar suck. BIM nu på torsdag 10/3 negativt än så länge. mina närmaste vänner har precis plussat och man blir så orolig o otålig.  

• flisan1989
    Emzor1 skrev 2022-03-06 19:21:39 följande:

Usch, jag förstår dig flisan1989 :( Jag blir så glad för alla andras skull men samtidigt avundsjuk. Det värsta är att man får sådana förhoppningar för att sedan få typiska signaler att mensen är på ingång... 10/3 är fortfarande några dagar bort, jag håller alla tummar och tår för dig!

Ja tack! Och går det inte så får vi alla fortsätta stötta varandra i apriltråden :) skönt att kunna lufta tankar o symptom (eller icke symtom) här tillsvidare Hjärta
  • flisan1989

Pico! Åh jag ser jag med! Gjorde du ett vanligt test eller ett testa tidigt? Har också bim på torsdag men väldigt negativt på vanligt gravtest 

• flisan1989

Fagelfri åh :( . Men du är säker på bara spön? jag tror inte det gick för mig heller den här Månaden.. håller ut till mens. Ses i apriltråden Hjärta

• flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-07 09:52:30 följande:

Flisan: nu blöder jag inte ändå Så kanske mensen inte kommit riktigt än. Inatt var tempen låg men när jag mätte imorse var den hög igen. Kan lägga in dagens test med. Får leta upp ett digitalt sen.

annars ses vi i april-tråden kanske, tråkigt det inte verkar tagit sig för dig!

Är detta ett vanligt eller testa tidigt förresten?{#emotions_dlg.flower}
  • flisan1989

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

• flisan1989

cinapuffen och Evelina - jag håller lite tummarna att det är en nidis.. gud va sent man ger upp hoppet. har inte satt igång ordentligt än, mår väldigt illa idag men gravtest fortfarande negativt. Vi får väl se. Håll tummarna för mig! och tack för ert stödHjärta

• flisan1989

Så tänkte välkomna er in i min tankeverkstad och kanske är det någon som varit gravid tidigare som haft nidblödning?

min Cykel kan variera mellan 27-31 dagar ca. Förra månaden hade jag 31 dagars cykel och efter det  med positivt ägglossningstest  på dag 12. Låg då och dag 13. Idag, cykeldag 26 fick jag en liten blödning på morgonen. Rätt ljusrött/rosa och sen ingenting efter. Däremot lite mensvärk. Kan det vara så att det är en nidblödning eller greppar jag bara efter halmstrån nu? medveten om att det visar sig säkert senare idag om det är mens men tänkte att jag behöver ventilera lite innan. man hoppas ju in i det sista..

• flisan1989

Tusen grattis! så roligt att så många plussat! Ni som har plussat gjorde ni något särskilt just denna månad?Hjärta

Svar på tråden BIM mars 2022