Inlägg från: Butembobaby |Visa alla inlägg
  • Butembobaby

BIM mars 2022

Pico skrev 2022-03-06 06:35:31 följande:

Butembobaby - fick till ett litet test idag trots allt, men det var ju negativt såklart såhär ÄL+9, lever på hoppet kring att du aldrig plussat före ÄL+10  // Tungan ute sen har jag billiga tester som jag inte vet om man kan lita på heller men det är i alla fall roligt att ha något att göra i denna väntan haha

Tempen sköt i höjden idag, vet inte om jag gjort något fel Förvånad NC kanske utesluter den helt.. får se vad som händer..

Skönt att du kunde få till ett test Glad

Jag testade negativt idag också. Försöker att tänka att om jag är gravid så kommer ju plusset snart iaf, och annars blir det nästa cykel kanske. 

Vet inte, men känner mig mer avslappnad denhär gången än de föregående försöken. Men det kanske svänger tillbaka om mensen kommer 
  • Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-07 05:12:48 följande:
    Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?
    Pico!!! Det där ser positivt ut! 

Åh så kul! Testa med ett digitalt så har du det svart på vitt, men detdär skulle jag tro är positivt Hjärta

Jag fick negativt idag igen, men min temp skjöt i höjden i morse, så om jag följer samma kurva som dig kanske jag får pluss i morgon då Drömmer
  • Butembobaby

Mår verkligen inte bra idag, magsjukan har kommit tillbaks med råge. Har feber och alla de otrevliga symptom som hör till. Känner att jag kanske får förbereda mig på att mensen kommer snart också. 

• Butembobaby

Vågar knappt tro att det är sant, men fick ett svagt sträck i morse ÄL+11 Plus 

Vågar inte ropa hej ännu då jag hade tidigt missfall I januari, men nog känns det kul att få plussa Hjärta

Har digitalt hemma som jag nog tar på torsdag då jag har BIM. 

Vet inte om det syns på bilden, men tydligt i verkligheten 
    .

• Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-08 07:57:55 följande:
    Åh vad glad jag blir!! grattis! Då kör vi båda på digitalt på torsdag Drömmer
    Tack! Ja det får vi göra {#emotions_dlg.flower}
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 08:13:34 följande:

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

Tack! Inget är kört så länge mensen inte kommit ;) håller tummarna för dig också!
    Loppster skrev 2022-03-08 10:40:46 följande:
    Botembobaby: men åh vad glad jag blir. Hoppas hoppas Hjärta

Tack Loppster! Håller tummarna att du också får revansch snart Hjärta
  • Butembobaby

ÄL+11 känner mig mycket bättre idag. Febern släppte i natt, och idag har jag kunnat äta lite iaf. 

Håller alla tummarna på att illamåendet jag känner är magsjukan, och att jag inte ska behöva må såhär i månader framöver nu Drömmer

Har haft tur och sluppit illamående i mina tidigare graviditeter, så hoppas jag slipper nu med. Tajmingen med att vi ska gå tillbaks till kontoret igen efter ett års hemarbete känns ju inte helt kompatibel med gravid illamående 

• Butembobaby

Vill tipsa om denhär sidan till er som likt mig har svårt att hålla sig med testandet. Man kan se statistik för procentuell chans att få ett positivt resultat beräknar från ägglossningen :) 

www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Det är så lätt att känna sig nedslagen när det känns som att folk plussar på typ ÄL +8 när man själv inte gör det, men glöm inte bort att allas kroppar är olika. 

• Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt? Gråter

Grattis Pico Hjärta

Har du berättat för din partner än? Eller ska du överraska på något speciellt vis? Glad
  • Butembobaby

Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :) 

Är så glad verkligen. 

Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF. 

• Butembobaby
    Butembobaby skrev 2022-03-09 08:39:13 följande:

Jag tog mitt digitala idag och det var positivt :) 

Är så glad verkligen. 

Nu ska jag försöka njuta av detta och inte oroa mig för MF. 

• Butembobaby
    Loppster skrev 2022-03-09 08:49:01 följande:

Butembobaby: Grattis Hjärta  Blir så glad för din skull. 

Tusen tack loppster Hjärta Snart är det eran tur också! 
    Cinapuffen skrev 2022-03-09 14:45:15 följande:
    Stort grattis! Solig
    Tack Solig
    Pico skrev 2022-03-09 12:53:51 följande:

Butembobaby - jag la fram testet imorse och han blev väldigt chockad men glad Solig vi gick ju igenom ett missfall i v 11 i förra sommaren som tog på oss väldigt hårt. Ingen av oss vågar tro än, men försöker ändå glädjas Hjärta

Sååååå roligt att du också plussade med digitalt! Har du berättat? 

Så härligt! Jag hade ett missfall I v.9 innan jag fick min dotter, så vet hur det ärHjärta

Hoppas att er regnbågsbebis blir lika underbar som min{#emotions_dlg.flower}

Min mann har varit väldigt involverad i hela processen, så han har sett när jag har testat och brukar fråga om resultatet:) i går kom vi båda fram till att vi trodde det var positivt, och I morse var det hann som fick äran att läsa av det digitala testet. Han blev väldigt glad, men har alltid haft lite svårare att känslomässigt förstå att vi är gravida. Såklart är han stöttande och så, men tror det är svårt för honom att greppa på samma sätt som jag som har alla hormoner och symptom ;) 
  • Butembobaby
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 16:06:30 följande:

stort grattis till plusset!! 
    var det du som skrev att du hade feber för någon dag sen? Jag känner mig febrig idag men har även hosta så det är väl ett virus jag har men man hoppas ju in i det sista haha.. dock testade jag negativt imorse så troligtvis så är jag bara sjuk

Japp, jag har haft magsjuka 2 gånger senaste veckan, och I förrgår hade jag feber på 38,5. 
    Har hört att det kan vara lättare att bli sjuk i början av graviditeten inom att immunförsvaret är försvagat för att inte stöta bort graviditeten Osv, men vet inte om det stämmer Drömmer 

Håller tummarna att ditt pluss kommer snart! 
  • Butembobaby
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 10:04:43 följande:

Vet ni tjejer, jag tog gravtest imorse, testlagret och RFSU. Såg ett väldigt svagt streck på testlagret och inget på RFSU. Så chansade och tog ett CB digital early. BIM -1 idag och det stod gravid!!! Skrattande Hjärta Plus Jag och sambon tittade tillsammans och han blev så lycklig! Det blir hans första barn. Bifogar bilder på testen.

Åh grattis till er! 
  • Butembobaby
    Loppster skrev 2022-03-23 18:55:31 följande:

köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde.  // Hjärta

Stort grattis! Har hängt kvar i tråden för att se hur det skulle gå för dig Hjärta  lycka till med allt nu! 
Svar på tråden BIM mars 2022