• Pico

BIM mars 2022

evelinagra1 skrev 2022-03-04 09:48:12 följande:

nu har inte jag tempat så länge än men hittills denna cykeln är tempen helt annorlunda, den har sjunkt vid äl + 3-4 precis som för dig innan och hoppat lite mer men denna cykel har tempen legat vid ungefär samma grad sen ägglossning, nu är jag bara på äl+5 eller 6 men hoppas att det kan vara positivt och längtar till imorgon när jag gör tempa igen haha

Haha galet med likheterna! Hoppas på plus för oss båda :)
  • Pico

MAKL: kram till dig! Tack för att du orkat hjälpa oss andra med din kunskap, håller tummarna för dig Hjärta

• Pico

Äl+8 - har varit fruktansvärt trött idag men även fått knappt märkbara ljusljusljusbruna flytningar.. hjärnan går på högvarv Skrikandes

• Pico
    Butembobaby skrev 2022-03-05 18:44:31 följande:
    Spännande! 

Jag har också varit totalt sänkt idag, fick ta en 3 timmar tupplur mitt på dagen när dottern sov, inte vanligt för mig Förvånad

Ska du testa igen i morgon? 
    Galet!! Hade kunnat sova både stående och gående idag xD 

Hade velat, men vet inte om jag kan lyckas få till det utan att sambon märker Obestämd har du testat mer?
  • Pico

Butembobaby - fick till ett litet test idag trots allt, men det var ju negativt såklart såhär ÄL+9, lever på hoppet kring att du aldrig plussat före ÄL+10 Tungan ute sen har jag billiga tester som jag inte vet om man kan lita på heller men det är i alla fall roligt att ha något att göra i denna väntan haha

Tempen sköt i höjden idag, vet inte om jag gjort något fel Förvånad NC kanske utesluter den helt.. får se vad som händer..

• Pico

GRATTIS Holy93 Solig vilken dag är du på? har du haft några symtom?

• Pico

Butembobaby - skönt att du kan hålla lugnet!! Kanske är ett gott tecken Glad

själv bröt jag ihop nyss då de bruna flytningarna fortsätter idag? känns helt hopplöst. Känns som det är något fel på mig, mensen ska inte komma förens på torsdag men ändå redan spottings Gråter

• Pico

Fagelfri: är det så? Ja då får man väl bara hålla sig lugn i båten, varje månad så hoppas jag att det ska vara en nidis men sen kommer ändå mensen Rynkar på näsan 

• Pico

Haha nä nu har jag tappat det helt, kollade mina två senaste grav-stickor (fredags och idag) bara för att kolla eventuella torkstreck. Då är där ett ganska tydligt ljusrött streck på det från imorse men det andra är helt blankt. Jag tog inte tiden imorse och var lite småstressad så jag vet inte egentligen hur länge jag väntade på svaret. Kan ett torkstreck ha en sådan färg? och säg gärna till mig att jag hoppas på för mycket xD

• Pico

Morgonens test med bild tagen Inom testtiden. som vanligt är det ju omöjligt att få en bild på korrekt färg men skulle säga att färgen är ljusrosa idag också.. vad tror ni, ska jag fortsätta hoppas?
Svar på tråden BIM mars 2022