Inlägg från: Cinapuffen |Visa alla inlägg
  • Cinapuffen

BIM mars 2022

Pico skrev 2022-02-21 16:48:50 följande:

Hej tjejer! Nu tror jag att jag håller på att bli galen.. har tagit ÄL-tester sedan i onsdags utan utslag och sedan i fredags har jag varit fruktansvärt trött, brukar inte vara det normalt sett och har nu gäspat och haft mig hela helgen och så även idag. Min förra cykel var helt urspårad, hade troligtvis ÄL mitt under covidkarantän (ÄL-testade inte då). Mensen som kom därefter var mycket märklig, hade spottings i 5 dagar och sen blödde jag i typ 2-3 dagar och sen hade jag spottings igen i 2 dagar. Jag är helt övertygad om att det var mensen som kom, men nu med tanke på min trötthet så börjar jag såklart överanalysera allt.. blir tokig på mig själv!! 

Förstår dig! Jag svor på att ta det chill och inte hålla på med en massa tester i onödan. Nu tycker jag det dyker upp symtom på graviditet varje dag för att nästa sekund kännas som att, nej men inte kan jag vara gravid. Man blir ju knäpp för mindre. Tungan ute
  • Cinapuffen

Usch, jag känner mig lite lätt irriterad! Har slut på ägglossningstest och beställde på nätet förra veckan som skulle komma idag. Nu är det sånt snöoväder och posten har inte kommit än. Jag har gått och varit kissnödig i flera timmar! Jag lovar att om jag går och kissar nu så kommer säkert posten. Obestämd Skrikandes Tungan ute

• Cinapuffen
    Pico skrev 2022-02-21 17:59:41 följande:
    Haha! kissa i en kopp och spara ifall testerna dyker upp lite senare? Tungan ute
    Ja jag funderade nästan på det. Men då ska kisset helst förvaras i kylskåp. Och då kommer nog barnen och fundera om deras mamma helt slagit runt. Haha! Dom vet inte att vi jobbar på ett syskon. Tungan ute
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-02-21 18:16:26 följande:

Cd 15 och ingen äl än, så denna månad kommer det inte gå nåt vidare känns det som :/ Måste beställa hem fler ÄL-test för nu är snart stickorna slut. Jag blir så less, ena månaden får jag tidig äl och massa symtom och nästa månad noll känningar. Tråkigt att gå o vänta på den förbaskade ägglossningen haha. Har mkt flytningar, blir blött och fuktigt men inga ÄL-flytningar än, kom igen kroppen. 

Håller tummarna för att ÄL bara är sen den här månaden. {#emotions_dlg.flower}
  • Cinapuffen
    Holy93 skrev 2022-02-21 19:39:11 följande:

Nu på eftermiddagen har jag riktigt ont i äggstockarna, oklart om det är höger eller vänster sida då det gör ont över hela nedre delen haha. Hoppas på ägglossning snart, nu blir det ligga av Tungan ute

Lycka till! Skrattande Tungan ute
  • Cinapuffen
    Pico skrev 2022-02-24 05:06:09 följande:

Blandade känslor, idag blev det glad gubbe - men sambon är bortrest och kommer hem först imorgon eftermiddag, vad tror ni, har vi fortfarande en chans? Förvånad

När hade ni samlag senast? Spermierna kan ju leva ca 5 dagar och vänta på ägget. Men det är bara att hoppa på karln när han kommer hem. Tungan ute
  • Cinapuffen
    tovikan skrev 2022-02-24 06:14:21 följande:

Jag tycker det ar sa jobbigt att halla pa och tanka pa nar agglossningen ar. Ar det bara jag som aldrig kanner for att ligga nar man "maste"? Kanns sa stressigt och allt jag tanker pa ar att nu far det fan bli barn har! Haha. 

Med min son (2 ar) gick det nar vi egentligen inte "ville". Tankte att vi hoppar over mars for vi inte ville ha barn i december, men sa lag vi en gang anda, och saklart sa blev han till. Nu i efterhand kanns det saklart lojligt att inte vilja ha ett decemberbarn! Det ar verkligen en san mysig manad att fa barn i och fylla ar (tycker jag hehe). Manaden innan han blev till sa lag vi nastan varje dag i 2 veckor innan och efter agglossning, men det blev inget for det. Kroppen kanner nog av stressen tror jag! 

Nu ar vi pa fjarde forsoket, andra barnet! Forsoker "chilla" och tanka att jag fan inte vill ha ett till barn sent pa aret, for da kanske det satter sig en liten goding ;) 

Haller tummarna for alla! 

Jag vill mest veta när jag har ägglossning eftersom jag tagit ut spiralen. Ligga gör vi varje dag ändå för att vi vill och har lust. Det gjorde vi innan vi kom på att vi ville ha barn också. Skrattande 

Men jag kan tänka mig att det inte blir roligt alls när man måste göra det "på beställning". 
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-02-24 07:53:50 följande:

Fick glad gubbe i morse Glad

Vi fick till det igår, så känns bra. Vi kör på idag också och kanske i morgon beroende på om lusten finns. 

Har haft ÄL symptom i 2 dagar nu, så tänkte att det nog var på gång.

Hoppas på tredje gången gillt denhär månaden! 

Woho, grattis! Skrattande Håller tummarna för er! Solig
  • Cinapuffen

God morgon alla! Solig Ska på AW ikväll och tog därför ett gravtest imorse, haha! Visade så klart inte gravid. Drömmer Men jag hoppar nog över alkohol ikväll ändå. Finns ju fortfarande en chans att något är på gång där inne. Glad

• Cinapuffen
    MAKL skrev 2022-02-25 07:32:36 följande:
    Tråkigt med ett negativt test men som du säger då är det inte kört än, inte innan mensen kommer Glad Hoppas det blir ett plus om någon dag Hjärta
    Ja lite trist var det, men hade blivit väldigt förvånad om det varit ett plus. Är ett tag kvar till BIM. Glad
Svar på tråden BIM mars 2022