BIM mars 2022
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Jag har BIM 2/3.. Vi började försöka i Januari men jag har haft en barnlängtan så länge jag kan minnas. Fick min peak på ägglossningstestet alla hjärtansdag så hade mest troligt min ägglossning den 15/2. Fick positivt på test strips i föregår äl+9 och positivt på clearblue digital igår äl+10.. Kan inte tro att det är sant, har längtat så länge. Hur håller man det hemligt tills man gått över vecka 12? Känns som jag exploderar snart och har bara vetat i två dagar.. Enligt appen har jag bf i November. Någon annan som också har det som vill följas åt? <3
Evelina är hjärtana när ni fick till det? I så fall har ni ju fått till det jättebra innan ÄL dagen! Men förstår din känsla, jag var helt knäckt när vi inte fick till det alls veckan innan ÄL dagen.. känns så knapert med att bara ha legat ÄL dagen och dagen efter, hade velat ligga mer innan..
vet inte riktigt hur tempning funkar men är det som att ÄL dagen är som glad gubbe så har ni väl fortfarande tid på er?
Är så hormonell idag, det är verkligen sjukt hur mycket hormonerna kan påverka en.
Min syster skickade en bild på min dotter som nyfödd, och jag började gråta när jag tänkte på hur skrynklig hon var precis i början
Är på ÄL+ 3 idag, så det är på tok för tidigt för att vara graviditetsrelaterat, men endå spännande att veta att hormonerna funkar
Annemarit fy lät inte kul alls. Håller tummarna för dig
Ja även här överanalyserande. Illamående? inte kan man väl må illa ÄL+5? Känns ju helt orimligt tidigt
Uppdaterar listan med mitt plus
PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)
2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan)
3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) PLUSSAT
6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember)
7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet)
10/3 evelinagra1 (14e försöket,1a barnet)