MAKL skrev 2022-03-01 18:19:59 följande:
Evelinagra1: Att helt lita på en app som NC är inte helt rätt och logiskt då en bara kan gå efter en algoritm och inte går efter hur din kropp fungerar. Hade du testat med äl test och fått positivt? Och hur är det annars med smärta eller sekret, upplevt nått sånt? Bara för att NC tycker att den första beräkningen inte stämmer så behöver inte det betyda den har rätt nu när den ändrat. Ni har gjort vad ni kunnat efter vad ni tänkte va rätt så var inte för hård mot dig själv även fast det är svårt
Åå tack för peppen, jag ansåg att mitt äl test var positivt på torsdagkväll då hade jag även äl flytningar, det digitala testet blev positivt fredag morgon och även då hade jag mycket flytningar, på lördag hade jag inte så mycket flytningar men hade väldigt ont i magen både lördag och söndag.
Jag tänkte att man kunde lita på nc eftersom att de säger att tempen är det enda som kan bekräfta ägglossning haha.. men inte så mycket att göra åt det nu heller, håller bara tummarna att det kan bli något ändå <3