• Loppster

BIM mars 2022

Butembobaby skrev 2022-03-07 14:24:01 följande:

Mår verkligen inte bra idag, magsjukan har kommit tillbaks med råge. Har feber och alla de otrevliga symptom som hör till. Känner att jag kanske får förbereda mig på att mensen kommer snart också. 

Usch krya på dig Hjärta
  • Loppster

Hej tjejer. Hade ägglossning i söndags så äl+2 idag min temp höjdes 0,4 även haft känningar i ena äggstocken.

imorse när jag gick på toa så hade jag äl sekret igen. Trådigt. Och nu när jag var på toa så kom det ännu mer sekret typ äggvita. fattar Ingenting? Blev det aldrig någon ägglossning i söndags så kroppen Försöker igen? Eller släpper det ett ägg till? 

min mamma är tvåäggstvilling så vet att det finns möjlighet att släppa två ägg men har aldrig upplevt det såhär innan.. 

• Loppster

Kiiwi: jag tror som dig, det blev nog ingen ägglossning häromdagen så därför försöker kroppen igen. Min mens och ägglossning är ju helt knäpp sen missfallet så antar att det kanske är därför men det är ju väldigt svårt att veta när man har bim nu. haft känningar I höger äggstock och ljumske ikväll så hoppas det är pågång iallafall. Blir ju väldigt mycket sex när äl sekretet aldrig vill ta slut. haha 

• Loppster
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt? Gråter

Stort grattis pico Hjärta
  • Loppster

Kiiwi: haha ja då kan ni ju omöjlig ha missat äl om det blev någon. haha. känns ju jobbigare att inte veta när Bim är även om väntan är lång när man vet också. Jag har inget äl sekret idag och tempen ligger fortfarande högt så antar att äl varit nu. fortfarande känningar i höger äggstock och idag har jag fått ömma bröstvårtor. 

Svar på tråden BIM mars 2022