BIM mars 2022
Ja, tänk om! Jag har ett decemberbarn så varför inte ett till ;) Hm okej, konstigt när det växlar så.. Men det är väl räyy vanligt Vid graviditet? Tarmsystemet går bananas haha. Min mage går och upp och ner, men genomgående tema är uppblåst som en ballong?
Jag tog ett Clearblue Early idag, för jag kände mig sååå konstig i kroppen. Men det var ju bara jättedumt och dessutom tog jag det inte med morgonurin vilket det tydligt står att man ska göra.. Det var alltid fett negativt haha. Men litar inte på testet så fattar knappt varför jag tog det.. Jaja, så är det!
Sorry det skulle inte vara ett frågetecken där, jag har alltså BIM på onsdag :)
Jag förstår! När jag plussade med min son så tog jag ett test på eftermiddagen efter jobbet pga att jag inte fått mens. Önskar jag kunde vara lika iskall nu också och hålla mig.. :)
Men gud vad mysigt om det blir ett till decemberbarn!
Det verkar vara vanligt att det växlar, uppblåsthet är också ett bra tecken!
Behöver inte betyda något att det var negativt idag, särskilt inte eftersom det inte var med morgonurin. Tror det är därför jag gillar att testa innan BIM, för hoppet är inte ute än och blir det nåt plus så är det stor bonus haha! Ja tänk om man hade haft tålamodet att vänta, vilken disciplin du hade innan :D
Ikväll har jag fått så himla ont i vänster bröstvårta, den känns så konstig som att den ska sprängas hahah.. Sjukt att det bara är vänster också. Jag tycker inte att jag inbillar mig symtom nu, men man vet aldrig, det har ju hänt förr hehe.