BIM mars 2022
Fick inte till det igår och fick denna imorse - visst finns det fortfarande en chans Om vi ligger idag?
Fick inte till det igår och fick denna imorse - visst finns det fortfarande en chans Om vi ligger idag?
Sååå hade glad gubbe på CB igår morse, myste med sambon igår kväll, imorse ingen glad gubbe igen. Vet att man ska sluta testa efter första gubben men svårt att låta bli.. tror ni att det är förgäves att mysa idag igen? Känns konstigt att jag bara fick en dag med glad gubbe men hade rejäla ägglossningskramper inatt i magen så var säkert då ägget släppte. Kanske ändå värt ett försök till idag
Alltså du är fantastisk som tar dig dig att svara så himla pedagogiskt! Känns som man normalt sett är en sansad person som kan tänka lite själv men alla hjärnceller har Tyvärr lämnat mitt huvud under det här barnagörandet ??????
jag tycker mig fortfarande känna värk och kramper så det är möjligt att allt fortfarande är igång ????
Alla frågetecken ska alltså vara gulliga emojis i inlägget ovan :)
Kiiwii o evelinagra spännande! Kör ni på något speciellt även innan ÄL?
Sassa välkommen in i gänget ??
Evelina - bra kämpat ju trots sjukdom! Jag gick glad gubbe i onsdagsmors, låg onsdagskväll o igår kväll o nu känner jag att vi behöver lite paus, blev himla pressat där i slutet. Återstår bara att hoppas lite nu!
har fått för mig att det känns som mindre chans att bli preggo när man är om top haha. Alltså dessa hjärnspöken. Men låg fint med benen i vädret o man känner sig ju fuuuullt normal! Skönt att vara i sällskap med er alla
Stort grattis grodan90! håller alla tummar o tår!