• Pico

BIM mars 2022

Blandade känslor, idag blev det glad gubbe - men sambon är bortrest och kommer hem först imorgon eftermiddag, vad tror ni, har vi fortfarande en chans? Förvånad

• Pico

Lyckas inte citera Skrikandes

MAKL: tack för att du lugnar mig lite, jag kan ändå inte riktigt släppa att det är kört Rynkar på näsan men vi får hoppas på det bästa!!

Cinapuffen: tyvärr senast i söndags då han varit borta hela veckan, så det är nog tyvärr ingen hjälp. Får som du säger hoppa på honom när han kommer hem Drömmer

Finns det någon vits med att testa imorgon bitti också? Jag har NC så temphöjningen där bör ju bekräfta när ägget har släppt.. 

• Pico

Då har NC bekräftat min ägglossning till i fredags, så jag uppdaterar listan med nytt Bim Glad

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 evelinagra1 (14e försöket,1a barnet)

10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    10/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    12/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    14/3 LLucille (1:a försöket, 3:e barnet)
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)
  • Pico

ÄL+3 och har känt kittlande och ilande under hela dagen Obestämd överanalyserandet är igång..

• Pico

MariaNathalie: ja haha att tiden går för fort stämmer i varje fall inte in på dagarna mellan ÄL och BIM Flört

• Pico
    Butembobaby: vad roligt - vi är på samma dag! Jag kände samma som du under gårdagen - så det känns hoppfullt att det varit ett positivt tecken för dig tidigare Flört jag har några tidiga test som jag gärna hade velat testa med redan på fredag innan sambon kommer hem - jag har än så länge lyckats dölja min testmani för honom Drömmer men det känns nog ändå för tidigt att vara lönt Obestämd
  • Pico

Flisan1989: detta är faktiskt första cykeln efter mitt missfall i juni där jag har exakt koll på ÄL så kan inte riktigt svara på din fråga haha - men man bör väl inte testa tidigare än Bim-5 och för mig skulle det i så fall vara på lördag.. men jag har ganska kort lutealfas vilket väl egentligen borde göra att just jag ska vänta ännu längre på att testa.. men nu vill jag bara testa för testandes skull Flört

• Pico

ÄL+7 (Bim -6) idag, tog ett tidigt test bara för att det är kul och jag var ensam hemma - negativt såklart, men det var ju väntat. Oskyldig

Vaknade i natt av ett hugg/kramp i nedre delen av magen, svårt att förklara känslan - någon med liknande erfarenhet?

• Pico
    Kanelkringla skrev 2022-03-04 08:58:03 följande:

Ljusbruna flytningar Idag på äl +10 så mensen är tyvärr på gång :(

Nej vad tråkigt - håller tummarna att det inte är ett mens-tecken :( brukar du få ljusbruna flytningar före mens? Jag får alltid det, känns som det är ovanligt, men kanske inte? 
  • Pico

Butembobaby - vi är synkade Solig frågan är när man vågar testa igen.. vill gärna testa i smyg för att kunna överraska den dag som Plus dyker upp..

Åh det låter lovande ju! Min tempkurva är en helt annan denna cykel, tidigare har tempen dippat ganska rejält typ äl+3-4 för att sen stiga lite igen innan mens. Nu har den varit tydligt hög hela tiden. Funderar på om det har varit brist på progesteron efter mitt missfall. Men jag är hoppfull och längtar till tempning varje morgon xD

Svar på tråden BIM mars 2022