Inlägg från: Cinapuffen |Visa alla inlägg
  • Cinapuffen

BIM mars 2022

Kiiwii skrev 2022-02-14 18:32:55 följande:
    Ser ju ut att vara nära ÄL för din del

Jag använder CB digitala ÄL test som visar en glad gubbe vid positivt test, kan tycka det är svårt att avgöra på de test som bara visar streck om det räknas som positivt eller inte. 
    Ja jag funderar att testa CB digital i framtiden, om det inte tar sig denna omgång. Drömmer Åh så spännande med allas ÄL och framtida BIM. Jag håller tummarna för att vi plussar hela bunten i mars! Hjärta
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 10:21:11 följande:

Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G 
    hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig. 

Hur går Det för er andra? 

Kunde inte hålla mig så jag åkte och köpte CB digitala ägglossningstest. Blev en O för mig med. Så antingen har jag haft ägglossning eller så borde den komma snart. Mest av allt hoppas jag att jag blev befruktad redan när spiralen togs ut, haha! Drömmer
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 10:34:04 följande:
    Vilken cd är du på nu? 
    Ingen aning faktiskt. Tog ut spiralen 2/2 och hade någon blödning 5-6/2. Tänkte först att det var mens, men tror det var pga uttaget av spiralen. Så jag har ingen koll på varken mens, ägglossning eller cykellängd. Så därför har jag tagit ägglossningstest lite då och då. Tyst
  • Cinapuffen
    Melsson skrev 2022-02-15 12:02:20 följande:

Lägger till mig också då mensen tyvärr kom idag....SUCK. Någon mer än jag som börjar få lite åldersnoja? (är 33 år)

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )

5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 

6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 

7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    23/3 flisan1988 (2a försöket, 1a barnet)

Nja, nojig vet jag inte om jag är. Men blev 40 år i januari och inser ju att det kanske inte kommer gå. Just pga min ålder som jag och pojkvännen "fick lite bråttom". Drömmer Han blir 28 i år, så han har egentligen inte bråttom. Tungan ute Men han är jättepepp och förväntansfull. Det blir hans första barn.
  • Cinapuffen
    Melsson skrev 2022-02-15 13:23:43 följande:
    Åh vad skönt att du är lite chill..Men du har barn sen innan? Gick det "smidigt" med dom? 

När vi började med "barngörandet" tänkte jag att jag inte alls skulle bli en sån där hysterisk person...men man blir ju helt besatt?? Jag har sånt sjukt kontrollbehov med och är ju såå jobbigt att man inte kan ha kontroll på detta!!
    Jag har två pojkar som blir 10 och 14 i år. Dom blev till på första försöket båda två. Jag och exet sa då att om det blir så blir det, och det blev det direkt. Men då var man ju en del år yngre. Tyst Att jag är chill nu kanske är just för att jag redan har barn. Men nu när vi bestämt oss för ett gemensamt barn så vill man ju verkligen att det ska gå vägen. Obestämd Min mamma fick min lillasyster utan att det var planerat när hon var 40, en liten sladdis. Så jag hoppas jag fått hennes gener. Hjärta

Jag känner verkligen igen mig i det du säger, är oxå kontrollfreak! Haha! Känns som att man vill testa varje dag! 
  • Cinapuffen
    Melsson skrev 2022-02-15 20:06:52 följande:
    Åh spännande att se om det blir första försöket nu med då???? 

ja jag kan tänka mig att man blir lite mer chill när man redan har barn på grund av att man vet att kroppen ?funkar?. En annan är ju lite orolig att man inte kan bli gravid osv! Sen blir det kanske lite extra nu såklart när du ska skaffa barn med en ny osv! låter ju som du har bra gener iaf;) 

ja herregud, tycker det är så jobbigt detta att inte kunna planera. Jag skulle ju liksom ha en bebis nu 2022, men det börjar se lite mörkt ut med det????
    Jag håller tummarna för att det är er tur nästa gång! Hjärta
  • Cinapuffen

Välkomna alla nya! Solig

Iaf så funderar jag på om inte jag hade ägglossning redan förra helgen. Tog ett negativt ägglossningstest förra fredagen. Sen tog jag inget under helgen. På måndag morgon var det nästintill positivt, apotekets test användes. Trodde då att det var på gång. Men efter det har jag bara fått O på CB digital. Så undrar om inte ÄL var redan i söndags? När jag tittar på min tempkurva så stämmer det med min teori. Tyst Jäkla tur att vi har sex varje dag om så är fallet! Skrattande

• Cinapuffen
    Kanelkringla skrev 2022-02-20 10:58:25 följande:

Vad tror ni? Börjar ÄL närma sig nu??:) 

Det ser så ut! Glad Jag använder CB digital och på dom står det att man ska använda morgonurinen. Och jag får bara O hela tiden. Innan jag började använda dom fick jag en sticka med nästan positivt utslag. Men hade inte tagit några dagarna innan. Och dagen efter så var det mindre. Så tror att jag hade ÄL där innan. Sån tur är så har vi sex varje dag. Tungan ute
  • Cinapuffen
    Kanelkringla skrev 2022-02-20 20:34:09 följande:

Cinapuffen: jag har med kört med clearblue ägglossningstest men jag fick blinkande smiley i fleera dagar men aldrig fast gubbe. så trodde det var kört den månaden! Men det visade sig att min äl kom mycket senare! kanske samma för dig?:)

Ja jag fortsätter testa, antingen får jag glad gubbe eller så kommer mensen. Eller så är jag gravid. Skrattande Jag har en del symtom men försöker att inte tänka för mycket på det eller analysera. Men det är ju så svårt att inte göra det! Tungan ute
Svar på tråden BIM mars 2022