BIM mars 2022
Jag använder CB digitala ÄL test som visar en glad gubbe vid positivt test, kan tycka det är svårt att avgöra på de test som bara visar streck om det räknas som positivt eller inte.
Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G
hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig.
Hur går Det för er andra?
Lägger till mig också då mensen tyvärr kom idag....SUCK. Någon mer än jag som börjar få lite åldersnoja? (är 33 år)
1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan)
3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet)
10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet)
16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
23/3 flisan1988 (2a försöket, 1a barnet)
Välkomna alla nya!
Iaf så funderar jag på om inte jag hade ägglossning redan förra helgen. Tog ett negativt ägglossningstest förra fredagen. Sen tog jag inget under helgen. På måndag morgon var det nästintill positivt, apotekets test användes. Trodde då att det var på gång. Men efter det har jag bara fått O på CB digital. Så undrar om inte ÄL var redan i söndags? När jag tittar på min tempkurva så stämmer det med min teori. Jäkla tur att vi har sex varje dag om så är fallet!
Vad tror ni? Börjar ÄL närma sig nu??:)
Cinapuffen: jag har med kört med clearblue ägglossningstest men jag fick blinkande smiley i fleera dagar men aldrig fast gubbe. så trodde det var kört den månaden! Men det visade sig att min äl kom mycket senare! kanske samma för dig?:)