BIM mars 2022
Hej alla! Har hängt i februari tråden innan men mensen sa hej imorse :?( så nu blir det ett försök till i mars . Är de någon här som också har slutat med p-piller efter många år som är inne på försök 2 nu ? <3
Hej alla! Har hängt i februari tråden innan men mensen sa hej imorse :?( så nu blir det ett försök till i mars . Är de någon här som också har slutat med p-piller efter många år som är inne på försök 2 nu ? <3
Ems1991- ne de stämmer ju verkligen inte med appen då.. kanske värt att prova ägglossningtest haha . på Mig har dock appen stämt väldigt bra med när jag ska få mens! Men Huvva.. ni får krya <3 ja jag är på dag 2 av mens nu.. så längtar bara tills de är över haha , sen är de bara att köra igång :)))
Hej!! ni som plussat eller har barn Sen tidigare vilka tidiga symptom hade ni då? Alltså innan BIM Och har det vart annorlunda med första barnet till de andra ?
Är det någon som har vart extra kissnödig så tidigt i graviditeten?innan man ens har plussat? Jag har 8 dagar kvar till mens och har i 2,3 dagar känt att jag får akut bråttom och kissa nästan svårt att hålla mig och knipa? och när jag väl kissar är de inte så mycket ändå ? Annars när man vart akut kissnödig så är de ju lixom en flod haha. Någon som känner igen ??
Hej , jag är o chock . Jag har BIM på söndag men tog ett testa tidigt idag för Vart nyfiken men var 100 de skulle vis neg Då de var för tidigt . Min fråga är ska jag ta nya test för att va mer säker ??? Kissade bara några få droppar på stickan med .