• Grodan90

BIM mars 2022

Hej!
    hoppar in här. Vi skulle påbörja bebisverkstan denna månaden. Dock har min ägglossning krånglat (så himla typiskt) så tror inte vi lyckats pricka in rätt. Trodde jag hade ägglossning då jag brukar men fick aldrig så mycket känningar och på clearblue blev det bara en blinkande gubbe så slutade testa. Två veckor efter fick jag flytningar och ägglossningsvärk så antar att den var väldigt försenad bara.. har dock ingen koll på exakt dag så får gissa att bim är i början på mars.

• Grodan90
    1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
  • Grodan90
    Gurre94 skrev 2022-02-23 12:44:47 följande:

Kan man må illa så tidigt som äl+8? Inatt när jag vaknade så mådde ja så himla illa men lyckades somna om, sen i morse eftr frukost så vart det inget, sen nu innan lunch så höll jag på att spy inne på apoteket?! Så jäkla trött med sen speciellt i måndags. Kaaan vara så att min ägglossning var 1-3 dagar tidigare men det var NC appen som efter ett tag flyttade min ägglossning från 12/2 till 15/2. Har också en sån konstig känsla i höger sida (äggstocken?) ut mot ljumsken som jag haft sen i helgen? känns lite som om att nån står på mig elelr trycker en hand liksom. köpte ialla fall ett tidigt test ja ska ta imorgon.. så nervös ????

Jag har inte riktigt koll på när min ägglossning var men tror jag är runt äl+9. Idag har jag haft ett illamående som kommit och gått. Började även nyss gråta när jag satt och tittade på min son som satt och lekte för han var så söt haha! Dock tror jag inte ens vi prickade ägglossningen denna månaden så tror snarare det är pms. Men har hört andra som blivit illamående innan bim. Jag håller tummarna för dig och att du får ett positivt test imorgon! Du får uppdatera här sen :) Jag kommer testa tidigast i helgen tror jag. 
  • Grodan90

Gjorde ett predictor early test imorse och detta kom upp?! Jag har aldrig använt mig av dom testen innan så vet inte hur pålitliga dom är men ett positivt test borde vara positivt väl?! 

• Grodan90
    MAKL skrev 2022-02-25 07:59:16 följande:

Grodan90: Men grattis! Har väldigt svårt att tro att ett så starkt positivt är ett falskt positiv Glad

Ja jag tänker också det. Är så chockad. Ska gå och köpa clearblue idag och testa imorgonbitti igen, lättare att förstå när man får en ?gravid? text framför sig haha Tungan ute
  • Grodan90
    flisan1989 skrev 2022-02-25 13:06:57 följande:

Stort grattis grodan90! håller alla tummar o tår!

Tack så mycket! Jag gick och köpte ett tidigt digitalt och fick ett ?gravid? på det, hoppas det går vägen!Hjärta
  • Grodan90

MAKL, Cinapuffen och Gurre94: Tack så mycket! Vi får hoppas det går vägen! Och hoppas på fler plus i tråden!

• Grodan90
    Loppster skrev 2022-03-02 21:25:47 följande:

Min cykel är så konstig sen mitt missfall i januari. idag fick jag äggvitesekret. Brukar få det 3 dagar innan ägglossning så antar att jag har ägglossning den 5 mars istället för 7 mars. inte lätt att pricka rätt när det ändrar sig. brukar er cykel vara samma Varje måndag eller ändrar den sig? 

Min brukar vara mellan 32-35 dagar, men ibland fler eller färre dagar också så jag har aldrig koll på exakt hur många dagar det blir. 
  • Grodan90
    Laktrisens skrev 2022-03-04 14:47:08 följande:
    Nya tester idag..
    Tycker det ser positivt ut! 
Svar på tråden BIM mars 2022