• MommyA

BIM mars 2022

Får hoppa in här då det inte blev något denna månaden heller :( Bim 6/3 

My871 skrev 2022-02-09 21:26:03 följande:

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )

5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

6/3 MommyA (8e försöket efter MF, 3e barnet) 

7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Holy93 (4e försöket 2a barnet )
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)

• MommyA

Hej! Tror jag försvann från listan. Vårat 8e försök nu.. har bim 6/3 :) 

• MommyA

Äl för mig idag, fick två tydliga streck på äl testet igår. Så äl blev senare denna månad. Har ingen koll alls känns det som. Ibland är cykeln regelbunden och ibland inte. Tycker det ändras varje månad. Orkar inte ligga mer denna månad. Men får bli idag såklart och imon med. Flört äl borde väl ske om man känner av det? Blir fundersam om jag ens släpper nåt ägg. Men är väl jag som tänker för mycket.. 8 försöket nu! 

• MommyA
    ems1991 skrev 2022-02-22 16:28:46 följande:
    Tänker precis som du då vi har haft mycket samlag när jag har smiley på cb ägglossningstest och inget verkar hända.. försöker väl ännu en gång!
    Ja jag blir så fundersam.. funkar det inte längre eller vad är problemet? Vi har väldigt mycket sex hela månaden så vi missar liksom inte heller. Blir så trött! Men nån gång så ska det väl bli.. Blir det inget plus denna gång så tänker jag att jag ska pausa det lite. Men lätt o säga det nu. 
  • MommyA

Äl +10 idag tror jag. Min app ändrade bim till 9/3 istället för att jag fick + på äl test senare. Men vet inte riktigt om jag ska gå efter det. Både vill och inte vill ta gravtest. Kanske är lite tidigt också. Hur hade ni andra gjort? Drömmer

• MommyA
    Kiiwii skrev 2022-03-03 13:16:25 följande:

Jag räknar alltid ut BIM utefter när jag hade ÄL. Jag får alltid mens 12 dagar efter ÄL, när jag inte varit gravid förstås, haha. 

Om du är på ÄL+10 idag skulle jag räkna BIM 7/3 om du har 14 dagars lutealfas (standard). Men det beror ju på vilken dag du fick ÄL? 

Är nog äl +10 idag. Fick två tydliga streck 21/2 på äl stickan så appen sa äl 22/2 kände också av äl dessa dagar. Har en lutealfas på 15-16 dagar. 
  • MommyA

Bim-3 idag och negativt test. Är väl kört denna gången med. Förstår inte vad det är för fel Rynkar på näsan

• MommyA
    Fagelfri skrev 2022-03-06 09:48:10 följande:
    Känner som du, man blir ju så ledsen. Och nu fick jag förhoppningar över en dum skugga som säkert inte betydde någonting blää. Men nån gång blir det vår tid! Hur länge har ni försökt?
    Detta var 8e försöket efter missfallet/avbryt. I juli förra året fick jag avbryta graviditen i vecka 20. Hur länge har ni försökt? Ja man säger så varje månad att snart är det väl våran tur. Men känns som det aldrig kommer att ske. Har aldrig haft såna här "problem" innan. Så jag blir så fundersam.. Vad det kan bero på. 
  • MommyA
    Fagelfri skrev 2022-03-06 13:52:03 följande:

MommyA: 6e försöket nu. Vad tråkigt att höra om din avbrutna graviditet, måste varit tufft för er <3 nej man tröttnar ju på denna väntan :(

pico: hehe japp man hoppas in i det sista. så segt att småblöda så länge också. MEN jag minns sonens graviditet och då småblödde jag också precis som vanligt ända fram till mens men mensen uteblev. Småblödde några dagar till innan kroppen fattade att jag var gravid och då avtog det :)

Extremt tufft såklart. Jag hoppas en då denna gång. Har bim om 3 dagar enligt appen så kanske kanske kan bli ett plus. Hoppas du med får ett plus. 
Svar på tråden BIM mars 2022