Inlägg från: Laktrisens |Visa alla inlägg
  • Laktrisens

BIM mars 2022

Hej, hänger gärna med här har  bim den 5 mars. andra försöket till syskon nu. Kommer om allt ser bra ut på ultraljud ta letrozol nu i mars (har troligtvis inte egen ägglossning) så är väldigt hoppfull att det ska fungera igen, blev gravid på första kuren förra gången:) 
    tips på vitaminer, kost? Eller lever ni ungefär som vanligt när ni försöker? Ska bli kul följa allas resa. Håller tummarna för oss!!<3

• Laktrisens

Ägglossning idag? enligt flo appen.
    har sällan/aldrig ägglossning så inte så höga förhoppningar just denna månaden. Nästa månad kommer jag ta letrozol.
    men, har haft jättemycket flytningar senaste dagarna. när jag googlar verkar de som det är ägglossningsflytningar?

• Laktrisens
    MAKL skrev 2022-02-18 14:28:40 följande:
    Spännande! Dom flytningarna är ju lite segare än vanliga flytningar och är mer som rå äggvita i konsistensen. Så då är det säkert ägglossning på g nu för dig så hoppas du plussar nu så du slipper prova letrozol nästa cykel :)
    Ja de är precis så de är i konsistensen, väldigt mycket också. Aldrig upplevt sånna flytningar förut så va lite i chock när de kom o flera dagar i rad också? Förlåt för info! Varning! men de hängde ner som slem? Är de normalt haha? Känner inte igen. Är de så ägglossning flytning ser ut :) ursäkta för informationen 
  • Laktrisens

MAKL: gick inte citera nu så får skriva så här.
    jo men de verkar ju som de va ägglossning då.. spännande. flytning idag med men de är som vit lotion flytning. borde ägglossning skett tidigare än igår som de stod enligt min app, hmm. får vänta o se. Hur går de för dig?

• Laktrisens

En vecka till beräknad mens. Känner liksom ingenting alls så är inte så hoppfull. Även att jag hade tydliga äl flytningar (aldrig haft så pass vad jag minns?) hmm, hur känner ni andra som väntar på bim nu snart?! 

har ni några symptom?
    märker att mitt humör är svajigt men de brukar vara de dagarna innan mens.. 

• Laktrisens

bim På lördag. Mår konstigt. Huvudvärk, trött o känns som jag håller på att bli sjuk. hade samma symptom förra graviditeten. Men vågar inte hoppas ngt.
    kommer nog iaf testa ikväll eller imorgon..

• Laktrisens

Tack för era svar, går inte citera. Men jag har testat med dessa förut, aldrig fått någon skugga eller något alls på Dessa. Jag har beställt digitalt då får vi väl se. Men de kan ju va spölstreck. de syns tydligt men svagt streck men svårt fånga upp på bild. 

• Laktrisens
    Kiiwii skrev 2022-03-03 21:26:32 följande:

Jag ser ett streck också :) Låter lovande med symtomen också som du känt förut också. Jag har typ samma symtom, huvudvärk och känner mig varm, nästan febrig och trött. Tror dock inte mitt mående beror på graviditet.

Jag hoppas du har rätt. <3 jag har beställt digitalt. Så i helgen vet jag.

jag håller tummarna för dig. <3

• Laktrisens

Jag fick ett svagt streck idag På morgonen också. ungefär lika som igår.. denna ovisshet alltså. Ska nu gå en hel dag innan jag testar imorgon på morgonen med digitalt? jobbig väntan .. 

• Laktrisens
    Baconpie skrev 2022-03-04 17:23:35 följande:
    Ser positivt ut. Definitivt värt att köpa ett digitalt för att slippa gissa. Glad
    Jag väntar otåligt skulle få hem dom ikväll, hemleverans;) men är de dumt ta ett digitalt på kvällen?
  • Laktrisens
    flisan1989 skrev 2022-03-04 17:41:10 följande:

Laktrisen! åååh så Spännande! Tycker också det ser positivt ut! Lova att fota o dela när du gör det digitala? Håller tummarna!

Tack snälla! Uppdaterar sen hur de gick :)
  • Laktrisens

Tack alla!
    önskar er andra lycka till nu.
    jag trodde inte de va möjligt bli gravid naturligt, så tror knappt på det.

hoppas de gå bra för er andra o att ni får ett plus snart! <3

Svar på tråden BIM mars 2022