Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Han gillar ju att dra ut på sexet, jag vill bara att han kommer så fort som möjligt så sexet inte blir så långdraget. Jag tycker det är jobbigt att det ska ta sån tid för honom att komma, han byter ju ställning när han håller på att komma, jag hade gärna sett att han kom direkt där istället. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Nils) skrev 2022-02-08 12:40:20 följande:
    Du förstår att det aldrig kan bli bättre om du ljuger?
    I början kanske det funkar för dig men efter ett tag så kommer det jobbigare och sex kommer bli ännu jobbigare.
    Hur tror du då att han kommer reagera när du berättar att du egentligen inte ville ha sex för honom och inte tyckte det var värt att involvera honom i ert sexliv?
    Berätta för helsike så att han kan ta ställning,
    Ja hade han kommit efter 5-10 min hade jag orkat ha sex oftare. 

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Händer inte) skrev 2022-02-08 13:11:39 följande:
    Du får ju berätta hur du känner och säga vad du njuter av och vill ha i ett sexliv
    Jag tycker om när sexet går fort för tycker det kan göra lite ont om det pågår för länge. Jag vet inte om min partner har svårt att komma? Eller om han bara vill dra ut på det? Män brukar väl komma fort? iaf min erfarenhet sen tidigare, 
  • Anonym (Undrar)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 13:28:44 följande:
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 12:51:15 följande:
    Ja hade han kommit efter 5-10 min hade jag orkat ha sex oftare. 

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 
    Prata med honom...? Hitta en bra kompromiss? Det kan ju vara så att han tror på den gamla "sanningen" att tjejer vill ha en uthållig kille?

Nej för min del kan han komma på 2 min om han skulle vilja det. Så kul är det inte att ligga och vänta på att killen ska komma haha
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Mens?) skrev 2022-02-08 13:43:33 följande:

Men det låter faktiskt som att din njutning inte är i fokus om du vill få det överstökat så snabbt som möjligt. Om ni ser till att det är lika skönt för dig så kanske du istället vill dra ut på det.

Kommer du när ni har sex? Får du oralsex av honom? Vad tycker du är skönt tex och om han gör det - vill du inte att det ska pågå längre ?
    sex behöver ju inte bara vara penetration, finns mycket man kan göra - smekningar osv för att göra det skönt för båda. På så sätt kanske han också är närmre orgasm när ni väl börjar penetrationen och inte håller på lika länge?

Jag har aldrig fått orgasm vid sex så förväntar mig inte det heller om man säger så. Samlaget gör till slut ont om det pågår för länge, blir liksom för mycket in och ut och det blir nästan som lite skavsårs-känsla som inte är så mysigt, därför vill jag att sexet inte ska pågå så länge. jag tror han kan komma väldigt snabbt men väljer att byta ställning för att inte komma för fort. Jag ska ta upp det med honom att vi inte kan hålla på och byta ställning hela tiden han är när på att komma, att det är bättre att han kommer fort 
  • Anonym (Undrar)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 14:01:04 följande:
    Helt rätt! Och så säger du att du hört att bra killar slickar sin tjej till orgasm innan de stoppar in den....  // Tungan ute

jag har aldrig fått orgasm vid oralsex heller, tycker inte det är skönt. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Uppdelat igen) skrev 2022-02-08 14:45:09 följande:
    Du och jag har chattat i en annan tråd. När du säger aldrig kommit under sex istället för under samlag blir det missvisande. Enligt dinq egna ord i den tråden  får du orgasm om du onanerar under det du kallar förspel. Alltså kan du få orgasm.  För många (de flesta skulle jag vilja påstå)  är förspel lika mycket sex som själva samlaget är. Förspel och samlag är båda sex.

Oavsett om du väljer att dela upp händelsen i olika delar tror jag du behöver börja om från början och upptäcka din kropp men även sex och njutning med din partner. Du verkar fastnat i att det ska vara som det går till nu och att det inte går att gör på annat vis.  Han knullar, byter ställning lite när han vill och du är bara där med din kropp. Jag lovar att sex kan vara mycket bättre än så. 
    Om du får skavsår så är du inte redo eller inte fuktig nog. Glidmedel kan behövas ändå även om man är kåt så det bör man alltid ha hemma. Rapsolja funkar om man är utan. 
    Sex ska vara njutbart för båda. 
    Jag hoppas det blir bra för dig tillslut. 

Jag har som jag skrev till dig i den andra tråden bara upplevt orgasm under samlag en gång på 40 år men alltid njutit. 
    Nej orgasm förväntar jag mig verkligen inte. jag vill bara inte tycka sex är jobbigt, vill liksom tycka det är helt ok. Och där blir det ju att om inte han höll på att byta ställningar hela tiden och kunde komma efter 5 min så hade jag varit såå nöjd! 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Händer inte) skrev 2022-02-08 16:08:22 följande:
    Får du orgasm vid onani eller av smekningar?
    Får orgasm vid onani. Behöver inte ha det vid sex. 
  • Anonym (Undrar)

Själva sex-delen är tyvärr inte speciellt skön. Så då får han gärna komma fort som jag sa. Förspel ogillar min partner. Han vill mest bara ha sex. vore såklart kul att njuta av sex men vet inte hur det ska gå till. 

• Anonym (Undrar)

Ja längre förspel är bra. Vi har sällan långt förspel men de gånger vi hart det har han kommit mycket snabbare sen viket jag uppskattar 

Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?