Anonym (Uppdelat igen) skrev 2022-02-08 14:45:09 följande:
Du och jag har chattat i en annan tråd. När du säger aldrig kommit under sex istället för under samlag blir det missvisande. Enligt dinq egna ord i den tråden får du orgasm om du onanerar under det du kallar förspel. Alltså kan du få orgasm. För många (de flesta skulle jag vilja påstå) är förspel lika mycket sex som själva samlaget är. Förspel och samlag är båda sex.
Oavsett om du väljer att dela upp händelsen i olika delar tror jag du behöver börja om från början och upptäcka din kropp men även sex och njutning med din partner. Du verkar fastnat i att det ska vara som det går till nu och att det inte går att gör på annat vis. Han knullar, byter ställning lite när han vill och du är bara där med din kropp. Jag lovar att sex kan vara mycket bättre än så.
Om du får skavsår så är du inte redo eller inte fuktig nog. Glidmedel kan behövas ändå även om man är kåt så det bör man alltid ha hemma. Rapsolja funkar om man är utan.
Sex ska vara njutbart för båda.
Jag hoppas det blir bra för dig tillslut.
Jag har som jag skrev till dig i den andra tråden bara upplevt orgasm under samlag en gång på 40 år men alltid njutit.
Nej orgasm förväntar jag mig verkligen inte. jag vill bara inte tycka sex är jobbigt, vill liksom tycka det är helt ok. Och där blir det ju att om inte han höll på att byta ställningar hela tiden och kunde komma efter 5 min så hade jag varit såå nöjd!