Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

• Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2022-02-06 23:16:35 följande:

I en bra relation behöver man inte skylla på något
    Ett nej ska respekteras

förstår vad du menar, men han blir ledsen om jag inte vill ha sex utan anleldning 

• Anonym (Undrar)

Vad är det för fel på FL? Går ju inte citera? Jag skyller även på mellanblödningar mellan mensen. Han har ingen koll på hur ofta jag har mens, kan skylla på
    mens varje vecka typ och han skulle nog inte ens tänka på det 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Viz) skrev 2022-02-07 18:41:17 följande:

Svamp! Inte helt ljug utan jag har haft det och det blir o f t a återfall :) 

den var bra! 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Mens?) skrev 2022-02-07 19:24:44 följande:
    Det handlar ju inte om att inte respektera någons vilja om personen aldrig uttryckt en ovilja att ha sex utan hittar på diverse anledningar.

TS, är din kille så okunnig att han inte vet att kvinnor har mens en gång i månaden eller kan det vara så att han faktiskt vet att du hittar på ursäkter men ändå accepterar det?

För finns det verkligen killar som är över 12 år gammal som inte vet att en tjej inte har mens varje vecka? 
    Skyller inte bara på mens utan även mellanblödningar. Han har ingen koll på skillnaden där. 
  • Anonym (Undrar)

nellanblödningar är inte så ovanligt, jag har pcos och hormonella provlem vilket han vet om så han tycker inte det är konstigt. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (anonym) skrev 2022-02-07 19:51:59 följande:

Du måste säga som det är, att du inte har lust. Att hela tiden ljuga om en sådan sak fungerar inte i längden. Om ni har så olika sexbehov passar ni troligen inte heller så bra ihop.

Då tror han att jag inte tänder på honom ju. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (anonym) skrev 2022-02-07 19:56:07 följande:
    Tänder du på honom då?
    Jodå, jag tycker bara att sex kan vara så himla jobbigt ibland 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (anonym) skrev 2022-02-07 20:35:26 följande:
    Vad är det som är så jobbigt med sex?
    För han ska hålla på med olika ställningar hela tiden, och byta emellan, tar 20-30 min innan han kommer pga det. Jag vill hellre ha en eller två ställningar och att sexet är slut efter max 10-15 min. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Händer inte) skrev 2022-02-07 21:30:04 följande:
    Och varför öppnar du inte munnen och säger hur du vill ha det?

jag har sagt att jag gärna bara vill ha sex i missionären eller typ rida i 5 min, men han tycker om att dra ut på det för han tycker sexet är så skönt, suck! 

Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?