Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
I en bra relation behöver man inte skylla på något
Ett nej ska respekteras
förstår vad du menar, men han blir ledsen om jag inte vill ha sex utan anleldning
Vad är det för fel på FL? Går ju inte citera? Jag skyller även på mellanblödningar mellan mensen. Han har ingen koll på hur ofta jag har mens, kan skylla på
mens varje vecka typ och han skulle nog inte ens tänka på det
Svamp! Inte helt ljug utan jag har haft det och det blir o f t a återfall :)
nellanblödningar är inte så ovanligt, jag har pcos och hormonella provlem vilket han vet om så han tycker inte det är konstigt.
Du måste säga som det är, att du inte har lust. Att hela tiden ljuga om en sådan sak fungerar inte i längden. Om ni har så olika sexbehov passar ni troligen inte heller så bra ihop.
jag har sagt att jag gärna bara vill ha sex i missionären eller typ rida i 5 min, men han tycker om att dra ut på det för han tycker sexet är så skönt, suck!