Baconpie skrev 2022-02-19 18:09:37 följande:
Åh, vilken slitvarg du är. Heja dig! Hoppas välförtjänt vila finns i sikte åtminstone då.
Ja fy vad tufft det är att känna sig så gravid-programmerad hela tiden. i perioder tar jag paus från familjeliv för att ibte slukad upp för mycket. Men känner mig riktigt positiv kring att få prova letrozol, någon hjälp kanske det ändå är. Har fått megastarkt utslag på ÄL-sticka idag, aldrig sett något liknande innan. Så det är väl positivt tror jag. Känner lite molvärk så ägget är nog på G att släppa. Vi kör på varje dag nu och hoppas på det bästa.
Måste kännas lite tufft att se positivt test som egentligen inte är det. Jag hade nog hela tiden haft i tankarna att det kan vara positivt. Hur går tankarna för dig?
Blev sjukdom istället för ledighet. Och en rad negativa test. Jobbiga dagar att ligga hemma sjuk och samtidigt deppa över ytterligare en misslyckad månad.
Men nu måste jag se framåt igen. Är på CD 3 vilket innebär att det är dags för ny Letrozol-kur. SNÄLLLLLAAAAA kan detta bli våran månad.
Jag jag brukar också ta pauser ibland. Kan bli helt tokig annars. Speciellt i lutealfasen. När man googlar varenda liten sak som känns i kroppen.
Jag tycker det är lättare att "testa ut" Ovitrelle. Annars är jag rädd att jag kommer ta ett test och så är det positivt men då kommer jag inte veta om det är sprutan eller en riktig graviditet.
Men hur går det för dig? Fick du ägglosssning??
Backis91 skrev 2022-02-24 22:09:09 följande:
Jag har också PCO, långa cyklar.. har nu kört min andra kur av Letrozol, dubbeldos denna gång. Har varit på en extra VUL för att ÄL-testerna inte ger något utslag alls. I måndags fick jag ta Ovitrelle för första gången. Och nu försöker jag låta bli att hoppas på för mycket.. och tiden har aldrig gått långsammare!
Okej, spännande! Vilken CD tog du sprutan??
Nej det är ju att tiden som går långsamt som är det värsta. Och alla "tidiga graviditetstecken" som man inbillar sig hela tiden.