Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

älska någon annans tjej

Anonym (undrande) skrev 2022-02-03 21:36:39 följande:
    Jag har gillat henne länge, och har velat lära känna varandra bättre eftersom jag vet att de har haft det lite svårt. Då skulle jag bli vänner och lära känna henne bättre och vara redo om det var över. Vi är mycket tillsammans och har blivit väldigt goda vänner nu. Men hon säger att hon älskar honom. 
    Du verkar ha svårt att förstå skillnaden på dina känslor och andras känslor.... du kan känna vad du vill men om andra inte känner likadant så får du bara acceptera det. Sen kan du förståss försöka tvinga andra att känna som du gör men då har du paserat gränsen till det sjuka.

Kort sagt, väx upp och lär dig respektera andras känslor och sluta stalka den stackars tjejen.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (undrande) skrev 2022-02-13 21:36:42 följande:
    What.. Hon förtjänar att veta att hon kan välja mellan honom och mig..
    Nej hon förtjänar absolut inte en stalker som har grova problem med att  acceptera ett nej. Ingen människa förtjänar andras psykiska problem.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ja) skrev 2022-02-13 22:25:30 följande:

Jag tycker du kan tala om dina känslor. Hon kommer inte att välja dig om hon är lycklig i sitt förhållande. Jag erkände mina för en kille som är förlovad.  Han var inte intresserad . Så bara för man talar om sina känslor förstör det inget . Vill hon ja då hade hon de inte bra heller. 

Talat som en äkta egoist... det enda som räknas är vad DU känner... så om du ska delta i att fucka upp andras förhållanden för att få det du vill så är det givetvis helt ok....

Eller så kan man bete sig som en någorlunda civiliserad människa istället för som ett djur och bara ge fan i upptagna personer och sikta in sig på singlar istället. Det är ju inte så att det är direkt brist på dem i Sverige.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (undrande) skrev 2022-02-13 21:35:18 följande:
    Jag tänker på henne också.
    Ja du tänker på henne som ett verktyg för att DU ska få det du vill ha.

Det du behöver är inte henne, det du behöver är terapi.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ja) skrev 2022-02-14 16:38:03 följande:
     Hur ska de fucka upp någons relation. Om hon väljer TS så hade hon lämnat sin kille ändå,  väljer man en annan framför sin partner är man inte lycklig med sin partner och då borde man lämna för sin egen och sin partners skull. De är ju inte så att hon per automatik kommer lämna sin partner så fort en annan visar intresse för henne. Då är den bruden inget att ha ändå. Killen jag gillar som är upptagen lämnade inte sin tjej var inte otrogen för att jag gillade honom. Fuckade inte upp något . 
    Varför gör du det till ett antingen eller val när det egentligen är ett både och val?

Ja killen kan givetvis själv välja vad han vill göra, men du har ju oxå ett val och kan välja en singel istället för en upptagen?

Ja det var väl tur att killen du gillade hade integritet och valde att inte bedra sin tjej för hade det varit upp till dig så hade han ju gärna fått vara det eftersom du bevisligen sket i att han var upptagen och det enda du brydde dig om var att du skulle få som du ville.... summa summarum... han agerade moralisk och du agerade egoistisk.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (erfaren) skrev 2022-04-05 21:46:02 följande:
    Svar från en som tror sig känna din sort av man:
    men så där gör du ju hela tiden verkar det som... nästlar dig in under vänskapens förtecken, släpper inte taget, mejlar kärleksförklaringar och musikklipp i åratal till kvinnan du påstår dig vilja vara mest vän med, ägnar dig åt holding längre fram i relationen när du kapat hennes känsloliv. tänder du helt enkelt på upptagna kvinnor? vill du innerst inne en trekant mellan kvinnan, mannen och dig? är du alls seriös alltså? är det kärlek det du sysslar med? 
    En klassisk egoist som inte drar sig för att manipulera andra för att få som han vill helt enkelt.

Vad såna idioter förtjänar är en fet smäll så de väcks ur sin bubbla av självlögner och inser att man inte alltid kan behandla andra som man vill utan konsekvenser. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (erfaren) skrev 2022-04-07 17:21:19 följande:
    Precis! Benägen att instämma på alla punkter. fy för egoistiska människor som endast styrda av sitt egenintresse. Struntar totalt i andras känslor Kräks 
    Ja och tyvärr kommer de ju ofta undan med det och får aldrig lära sig att det inte är ok och så gör de samma sak om och om igen och lämnar en svallvåg av skit bakom sig.

Fler borde ställa såna idioter mot väggen och låta dem ta del av vad de bidragit till att skapa så de förhoppningsvis lär sig nåt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Testa) skrev 2022-04-07 17:35:11 följande:

Jag tycker att du kan säga till henne vad du känner. Det är inte creepy om ni har en god relation. Antagligen anar hon det redan i alla fall.
    Om hon inte är intresserad får du väl respektera det sen. Det behöver inte bli drama heller.
     Det hände mig när jag var yngre att en manlig vän ville bli ihop med mig när jag redan hade pojkvän. Faktiskt har det hänt två gånger när jag tänker efter. Jorden gick inte under och med en av dem är jag fortfarande kompis 20 år senare.

Ja men visst serru... varför ska man respektera andras gränser för... det är bara o prova vetja... vem vet kan ju funka... sen vad det får för konsekvenser för andra är inget jag behöver bry mig om för det enda som räknas är ju vad jag behöver... jag är centrum i universum, allt annat är irrelevant Cool
Svar på tråden älska någon annans tjej