• Anonym (undrande)

älska någon annans tjej

Är det rätt att säga till en kvinna att jag älskar och vill leva med henne, när hon är i ett långt och seriöst förhållande? Jag vet att hon säger att hon älskar honom och vill vara med honom. försöker bli en bättre vän med henne så jag kanske har en chans att ta reda på om vi kan bli ett par.

• Svar på tråden älska någon annans tjej
  • Anonym (pppp)

Det fattar du väl att man inte säger bara så där? 
    Om du redan vet att hon älskar sin partner och inte dig så är de väl rätt krokat av dig att försöka nästla dig in. 

• Fjäril kär

Du vet inte ens om hon har känslor? 
    Ja då är det sjukt creepy att säga att du älskar henne. Du låter mer besatt. 
    Man behandlar inte nån man påstår sig älska på det sättet som du gör. 

• Anonym (Man 53 år make)

Låter som du borde titta på Love actually...!

Seriöst: håller helt med båda föregående inläggen, lägg ner!!!!

• Anonym (undrande)
    Fjäril kär skrev 2022-02-03 21:27:10 följande:

Du vet inte ens om hon har känslor? 
    Ja då är det sjukt creepy att säga att du älskar henne. Du låter mer besatt. 
    Man behandlar inte nån man påstår sig älska på det sättet som du gör. 

Jag har gillat henne länge, och har velat lära känna varandra bättre eftersom jag vet att de har haft det lite svårt. Då skulle jag bli vänner och lära känna henne bättre och vara redo om det var över. Vi är mycket tillsammans och har blivit väldigt goda vänner nu. Men hon säger att hon älskar honom. 
  • Fjäril kär
    Anonym (undrande) skrev 2022-02-03 21:36:39 följande:
    Jag har gillat henne länge, och har velat lära känna varandra bättre eftersom jag vet att de har haft det lite svårt. Då skulle jag bli vänner och lära känna henne bättre och vara redo om det var över. Vi är mycket tillsammans och har blivit väldigt goda vänner nu. Men hon säger att hon älskar honom. 
    Då får du tro henne
    Hon älskar sin man
    Inte dig
  • Anonym (FYI)
    Stalking varning där!
  • Anonym (jaha)
    Du verkar ha svårt att förstå skillnaden på dina känslor och andras känslor.... du kan känna vad du vill men om andra inte känner likadant så får du bara acceptera det. Sen kan du förståss försöka tvinga andra att känna som du gör men då har du paserat gränsen till det sjuka.

Kort sagt, väx upp och lär dig respektera andras känslor och sluta stalka den stackars tjejen.
  • Ocdmänniska

Om hon säger att hon älskar honom så gör hon det. Släpp det, det kommer bara bli jobbigt mellan er 

• Anonym (A)
    Fjäril kär skrev 2022-02-03 21:52:43 följande:
    Då får du tro henne
    Hon älskar sin man
    Inte dig
    Håller med
  • Anonym (undrande)
    Anonym (pppp) skrev 2022-02-03 21:26:47 följande:

Det fattar du väl att man inte säger bara så där? 
    Om du redan vet att hon älskar sin partner och inte dig så är de väl rätt krokat av dig att försöka nästla dig in. 

varför tycker du så? De har haft lite problem.. Tycker det är bättre att jag är där och säger att jag vill ha henne? Tycker hon förtjänar bättre!
Svar på tråden älska någon annans tjej