Ivf gravid
Ja tagit Med morgonrurin varje dag men kanske spelar roll ändå på något sätt!
men åh spännande med samma dag, så långt dit, hoppas stg tiden går snabbt nu så att man kan bli lite lugn! nej jag går i Göteborg. :)

Ja tagit Med morgonrurin varje dag men kanske spelar roll ändå på något sätt!
men åh spännande med samma dag, så långt dit, hoppas stg tiden går snabbt nu så att man kan bli lite lugn! nej jag går i Göteborg. :)
Jag tog just ett digitalt. Ruvardag 13 idag och den visade 3+, efter research betyder det bra med HCG i urinen och helt i fas med när testet visade 2-3(till och med lite för tidigt). Är lättad och förvånad för så tidigt har det aldrig slagit om nån av de andra sex gångerna jag har varit gravid. Denna gång plussade jag också mycket tidigare än någonsin. Det känns hoppfullt ändå, kanske kan man börja tänka positiva tankar mer snart. Vill det så gärna. Allt som avviker på det här sättet ska jag försöka omfamna.
Vid mitt MA i nov slog cbdigital aldrig om till 3+, jag testade t o m dagen innan vul, alltså v 8, och fick ändå 2-3. Så denna gång när jag fick 3+ redan på min testdag blev jag överlycklig!
Kallamaka, har du fått nån förklaring till alla missfall? Har de skett i samma vecka?
Ja okej! Fick världens värk i magen idag & blödning med klumpar. så fick missfall denna månaden också och inga blastisar kvar i frysen eller något så.
Tog ett test redan nu på morgonen som nästan var negativt redan så det är kört för min del denna gången också tyvärr! :( tack ändå för peppande ord! Känner mig inte så positiv Nu bara men jag önskar dig / er all lycka :)
Kallamakka, vilken jävla resa ni varit igenom!! Så ni fick ingen förklaring alls till det sena missfallet? Ett tidigt missfall är hemskt, men jag gissar att ett sent måste vara betydligt värre, då är det ju på riktigt en liten bebis. Det skär i hjärtst att tänka på vad ni måste gått igenom...Har du fått stöd att bearbeta det? Håller alla tummar det går vägen denna gång! Hur långt gången är du nu? Jag är i vecka 5+6 idag, och tiden går med snigelfart!! Och kag gisdar att du inte kommer kunna andas ut förrän efter RUL? Min mållinje är vecka 12, bara det känns som en evighet!
Har ni sett carina bergs serie "var fan är storken"? Jag grät genom hela serien, strecksåg den direkt efter mitt MA, men det var så skönt att få känna att man inte är ensam i den här kampen.
Ja man får ju verkligen ett sug att kasta sig över sllt som har med ivf att göra, men den danska har jag inte sett än. Var den också bra?
Jag är på 6+0 idag. Varje gång jag går in i en ny vecka känns det som ett litetlitet steg i rätt riktning! Igår fick jag igen en liten miniblödning, tror dock det är lutinus som retar mina slemhinnor. Tar du också lutinus? Och nu har det slutat, så blödningen i sig gör mig inte mer orolig än övrigt. Fast det säger ju inte mycket :)
Ja 3 gr/dag till vul, sen skulle jag få ett uttrappningsschema. Ska bli så skönt attslippa litinusflytningarna! Och med dem förhoppningsvis blödningarna. Just nu kämpar jag med ett vedervärdigt illamående. Det är så segt och får tiden att gå ännu saktare!! Hur mår du?
Hur går det för dig? Är det imorgon du gar vul? Jag har nästa vul 2 mars,känns evighetslångt bort. Och illamåendet hänger i, är så less på att inte kunna göra något, att bara ligga i soffan och försöka få tiden att gå....
Har bokat vul 2a mars och nipt 8 mars. Nästa tod hos bm var någonstans efter det. Du då?
Åh då är det inte många veckor kvar för dig
har du mått bra under hela tiden eller hur har du känt dig? haha kan tänka mig att revbenen inte är supersköna..
för mig går det bra, der blev en ny stimulering & jag fick frågan om att sätta in två embryon för att jag haft det svårt och att det tagit ett par år utan att något hänt, med risk för att bli gravid med tvillingar.
villet jag blev, så nu är jag i vecka 15 med tvillingar, allt hittills har gått väldigt bra, har inga direkta symtom och aldrig haft, mer än hunger och trötthet men annars mår jag hur bra som helst och bara vill att veckorna skall gå