BF oktober 2022
har ej tjejkompis som bor i Umeå och där får de enbart erbjudande om det när de är 35år
Hej tjejer, hur har ni det? Nu med kriget i Ukraina och allting. Det är svårt att ta in att vi har krig i Europa. Jag läser mycket nyheter men samtidigt så är jag extra känslig av graviditeten och det är svårt att värja sig. Man blir extra orolig. Imorgon ska jag på mitt första ultraljud i alla fall. Jag hoppas så mycket på tredje gången gillt. Dom två flera ultraljuden jag har varit på så har skärmen varit svart, inget hjärtljud.
mammamalin: tack! Du anar inte hur mycket det hjälper att höra såna ord den här morgonen. Det värmer. Jag mår rätt dåligt just nu, ska till sjukhuset om ett par timmar. Jag försöker att vara i nuet och bortse från dom där katastroftankarna. Ja, kriget alltså, det förtar stämningen på det mesta. Jag läser också en massa nyheter men egentligen borde man väl avstå. Skönt ändå att du får vara sjukskriven och bara ta det lugnt.
Hej!
Jag vill gärna gå med i favebook-gruppen om det finns platser kvar!
Hur ser ni på att vara i riskgrupp efter graviditetsvecka 20? På min arbetsplats har kollegor blivit avstängda då. Pratade med min chef om det, som påstår att det inte gäller för att det inte är en pandemi' längre. Men på Försäkringskassan står det att vi ändå är i riskgrupp. Hur tänker ni?