Inlägg från: mammamalin |Visa alla inlägg
  • mammamalin

BF oktober 2022

Jag gjorde en igår så skicka meddelande till mig så löser vi det Skrattande

• mammamalin
    nathaliej97 skrev 2022-01-29 06:36:09 följande:

Hej! Jag har gjort en fb grupp där vi kan samlas istället. Skicka ett meddelande till mig så kan jag lägga till er. Den är privat så ingen kan hitta den. 

Haha båda verkar ha gjort en Flört vi kan ju hålla oss till en. Har nån skickat meddelande till dig ännu så du kunnat bjuda in?
  • mammamalin
    NIML skrev 2022-01-29 08:46:55 följande:
     Jag kan inte trycka in på din profil och skicka meddelande till dig. Det står ?hoppsan denna profilen är privat?.
    Hm ska undersöka detta! 
  • mammamalin
    samejentan skrev 2022-01-29 10:00:43 följande:
    jag får samma, står att denna profil är privat
    Gick igenom inställningarna och stod att alla inloggade medlemmar skulle kunna se min profil, så verkar konstigt! Men nu ändrade jag till ALLA. Så testa igen 
  • mammamalin

Nu funkar det att skicka meddelande till mig, och har lyckats bjuda in till facebookgruppen. Har även uppdaterat i trådstartsinlägget om att facebookgrupp finns :) 

• mammamalin
    Angelika07 skrev 2022-01-29 13:05:28 följande:

mammamalin skrev 2022-01-29 10:37:57 följande:

Nu funkar det att skicka meddelande till mig, och har lyckats bjuda in till facebookgruppen. Har även uppdaterat i trådstartsinlägget om att facebookgrupp finns :) 

Åh jag vill gärna vara med ????
    Skicka ett meddelande till mig så får du en länk till gruppen :) 
  • mammamalin
    Angelika07 skrev 2022-01-29 13:06:28 följande:

Några fler som känner sig hungriga som tusan men inte sugna på något? Vad ska man äta? Känns som jag inte ätit på en vecka men inget ser gott ut eller ätbart ut.... haha

Relaterar delvis! Känner mig inte så jättehungrig, eller så fort jag börjar äta blir jag snabbt mätt och inte sugen på nåt alls. Typ inte ätit nåt onyttigt alls senaste dagarna, verkligen ovanligt för att vara mig hahah
  • mammamalin
    Sabbra97 skrev 2022-01-29 22:46:27 följande:

Är gärna Med här! Plussade den 23/1 och det är mitt första barn! 24 år och verkar som om jag ska ha bf 4/10 :) 

Grattis! Skrattande
  • mammamalin
    Rilakkuma skrev 2022-01-30 09:40:38 följande:

Hej hej! Jag hoppar in här, plussade igår och om allt går som det ska är BF 8/10. Är litegrann i chock eftersom jag trodde att det inte hade gått vägen den här gången. Jag har en 5-åring sen tidigare.

Har dock haft två täta missfall, ett i vecka 6 i november och ett ännu tidigare i början av januari. Men jag försöker tänka positivt den här gången, det är inget jag kan påverka ändå. Hellre njuta av att få vara glad en stund Solig

Hej och välkommen, och grattis igen :D 

Förstår din oro, men nu tror jag att det är det är er tur att få syskon! Hjärta

• mammamalin
    Mizzi26 skrev 2022-01-31 12:14:18 följande:

Hej alla, jag är gärna med i fb gruppen. Glad

Absolut, skicka ett meddelande till mig så ska du få länk till gruppen ????
Svar på tråden BF oktober 2022