-
Kan tänka mig det :) i bf-gruppen med dottern som föddes 2018 är vi typ 150 st. Låter mkt men den har faktiskt varit jättefin den gruppen men hade jag fått bestämma hade denna inte blivit så stor jaaa du är välkommen!!Kallamakka skrev 2022-02-16 13:05:40 följande:Hihi ja det kunde ju varit fler.. jag var med i en grupp för några år sedan och då var det så mysigt för vi var bara åtta. Men man kanske har koll på varann fast man är fler? Har ingen upplevelse av det hihi. Vem vet, kanske kikar in
-
Nån annan som haft ömma bröst, men som "tappat" det symptomet? Imorse då jag vaknade var ömheten typ helt borta, såklaaaaaart börjar man noja! V 7+3 idag.
-
Tycker det låter som foglossning tyvärr :/Mangal skrev 2022-02-21 18:24:59 följande:
Jag är i v 7 nu och har börjat få konstiga känningar i typ bäckenet? Eller något i nedre delen i alla fall. Känns som ilningar som sträcker sig från underlivet och bakåt. Någon som har varit med om samma? Kan väl inte vara foglossningen som spökar redan?
-
Grattis till ditt plus! Skicka meddelande till mig så får du länken till gruppen :)Josefine0811 skrev 2022-02-21 10:21:36 följande:
Hej på er
Här är en till med BF i Oktober, 21:e om allt går som det ska.
Det var inte alls planerat så det blev en lite chock men ändå välkommet.
Vi hade tänkt att börja försöka i April var våran plan.
Jag har tre killar sedan tidigare 13år, 11år och snart 7år.
Det här blir mitt 4:e och min sambos första.
Jag går gärna med i FB gruppen
-
Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)
-
Ja vi får hoppas på det dåmajarg skrev 2022-02-22 18:05:29 följande:
åh, vill väldigt gärna vara med. Pga vissa omständigheter har jag avvaktat och fortsatt avvakta - just för att man aldrig vet vem som känner vem eller så :( hoppas det finns någon plats längre fram
-
Då håller vi tummarna för att det finns platser kvar längre framNejlika08 skrev 2022-02-22 18:25:54 följande:
Jag vill också gärna vara med längre fram! Men jag måste få se på ultraljud att det lever pga tidigare ma och missfall.
-
Men så skönt att få se att allt är som det skamajarg skrev 2022-02-23 11:03:58 följande:
tidigt ultraljud var idag och allt såg bra, fick se hjärtat slå!
fick tidigare ultraljud pga tidigare utomkveds när jag var yngre.
hon tyckte veckorna stämde bra och att jag har BF mitten av oktober är idag ca 6+2
-
Håller alla tummar för digKallamakka skrev 2022-02-23 11:56:43 följande:
Vad skönt att allt såg bra ut för er som varit på ultraljud! Jag har ett imorgon jag, då ska jag vara 7+6 om allt är som det ska förstås.
-
Jag har gjort ett tidigt ul (v.7-v.12) i alla mina graviditeter innan RUL. Detta är min fjärde. Jag tycker det varit så himla skönt att få se att allt ser ok ut en bit in på vägen, kändes sååååå länge att vänta till typ vecka 18-20! Där jag bor får vi inget ultraljud innan RUL om man inte bekostar själv privat.Rosen3 skrev 2022-02-23 12:07:29 följande:
Så spännande för alla er som ska på tidigt ultraljud och se att hjärtat slår. Kan inte bestämma mig om jag ska boka in ett privat nu innan den vanliga ultraljudet? Någon som är i samma sits? Första graviditeten v.7 (6+2).