BF oktober 2022

Samejentan, å hoppas de kan lugna dig på det tidiga vul i morgon, vad bra du har det inbokad. Förstår verkligen nervositeten när det var denna vecka det inte gick sist. Du får berätta hur det går! Även om oddsen väl varken blir mindre eller större av att det var då det gick illa sist känns det ju psykologisk som en jätte milstolpe, så var det också för mig
Hehe Mangal, jag har också funderat på man borde ha ett apparat hemma, men nog bra det inte finns, man skulle ju inte hålla på med annat
å något konstigt hände i morse. Vaknade runt 4 för att kissa, och kände ett litet stick i livmodern, olikt hur det annars känns. När jag la mig mådde jag fruktansvärt, nästan kallsvettig och Väldigt illamående, och fick en konstig neråtgående kramp i ett par sekunder, och sen var det som mina symtom lättnade. Jag var typ 100 på ett mf, men det har fortfarande inte kommit något blod, så jag får väl se. Men verkligen konstigt! Jag vet det kan ha varit hundra andra saker, men det var bara jätte märkligt hur ?säker? jag kände mig på att något typ förändrades. Får hoppas det är mina nerver och inte min intuition Mår iaf fortf piss och har bara kunnat äta lite äpple till frukost pga illamående så helt borta är symtomen ju inte än iaf!
Vill bara skriva en uppdatering om att mitt besök hos läkaren idag gick jätte bra, fick se ett pickande och lilla fröet som var i rätt storlek för veckan, framflyttad en dag så 6+2 idag. kanske man kan slappna av lite mer nu?
Ja men jag hoppas det! Jag har väldigt mycket molvärk och kramper så det gör mig inte så nervös, men var det att det kändes så annorlunda. Men man kan ju också bli super nojig och hitta på konstiga saker där mitt i natten! Hoppas det inte var något :) Det värsta är ju risken för ma där man tror man fortfarande är gravid men inte är det?
kräktes för första gången nu på morgonen, fy fan vad hemskt alltså. Hoppas inte jag ska hålla på att kräkas jätte mycket! När typ illa konstant. Samejentan var det du som hade testat åksjukepiller? Är det ok att använda eller behöver man recept/råd från en bm?
Tack allihopa! Så tacksam för allt stöd och pepp! <3
Hej!
Jag och min sambo fick veta igår att jag är gravid! Är i vecka 5 enligt beräkning från förra mensen. Jag är 30 år och det är vårt första barn, så hoppas de håller i sig nu :)
Vaknade inatt att jag hade ganska ont i magen (ihållande som mensvärk). Rädd att jag skulle få missfall men har inte blött något. Läste att man kunde få lite värk i nedre delen av magen. Någon som varit med om samma sak?
Kul att följa flera som har BP i oktober :)