IVF 2022
Jag lyckades träffa ett blodkärl med gonalen nyss och jäklar vad de blödde..
Smulis85- ja ja såg nu när ja skulle spruta att jag har ett jätte fint stort blåmärke där nu och ett mindre på andra sidan haha.. ja de måste du gjort då
Hur mår du nu då?
Ja det blev samma imorse, svagt streck..båda är nu helt blanka medan testlagrets från igår morse fortfarande visar svagt. Ringde till Livio imorse och de släckte inte hoppet helt, var nästan tvärtom, att bekräftade att det inte är ovanligt att man blöder i början och har molvärk. Ska ta ett nytt test på mändag och sedan höra av mig till dem igen...denna eviga väntan!
Oj vad jag håller tummarna för alla er som ruvar och hoppas!
För vår del så är det start i april, så snart mensen kommer. Men kliniken sa också att det kan hända att vi inte får starta, och måste vara beredda på det. Är det många av er som fått vänta?
Det är vår första IVF-omgång så är helt novis på detta. Känns så spännande och nervöst på samma gång.
Har skickat sambon på apoteket för att hämta ut alla sprutor nu. Hoppas dom finns inne.
Smulis85- jo det är väl helt ok! Spänner lite i magen. Men vul igår visade bara 1 bra blåsa resten mellan. 10-12.5 så ska tbx på måndag
Ruvardag 7 med blastocyst och jag testade svagt, svagt positivt.
Samma dag som förra gången som dock slutade i missfall. Hoppas och ber att det går hela vägen den här gången.
Så då har jag varit på vul igen och har många fina äggblåsor men de vill att några till ska gro några dagar mer så ÄP på fredag blir det här!
Hade min vanliga läkare idag och hon tyckte inte alls de var nån oro till överstimulering så det va skönt att höra