Loppan1994 skrev 2022-02-04 08:30:46 följande:
Är det nån av er som fått avbryta behandling men gonal-f och fyramadel någon gång?
Avbröt förra måndagen om jag minns rätt.
Nu i tisdags kom det ljus rosa på pappret när ja vart på toa, oftast så min mens börjar så tänkte att nu är den på gång. Men sen va de helt borta. På onsdagen var det lika dant kanske 2-3 toa besök sen va de borta.
Och igår och idag så har det varit så varje toa besök. Men det är bara när ja vart på toa som det syns, behöver inte ha tampong eller binda..
Enligt appen ska jag ha mens på söndag, men eftersom jag tog fyramadelen så borden den egentligen komma nästa vecka.
Tyvärr Inge svar på din fråga men kan tänka mig att en avbruten behandling Kan göra att kroppen beter sig konstigt. Synd att de inte är en graviditet.
Snöoväder skrev 2022-02-05 20:10:39 följande:
Synd, det hade ju varit något att lyckas själv!
Tack! Jag har lite hopp som kommer ibland eftersom att det inte är såna tidiga och känsliga tester. Men tycker ändå man borde se någon dag innan ändå om det skulle vara något.
Men det är som vanligt i den här processen, bara bryta ihop och komma tillbaka, i slutändan kommer det förhoppningsvis vara värt alla vändor. Eller att man i alla fall inte behöver ångra att vi inte försökte.
håller tummarna för att det bara är förtidigt för test. Hela ivf karusellen är så påfrestande!
Själv tog jag ovitrelle sprutan ikväll så nu är sprutorna slut för denna gång. Har fått konstiga biverkningar av behandlingen denna gång eller om de beror på stress det vet jag inte. Har fått så kallande ögonmigrän, helt plötsligt försvinner en del av synfältet och sedan får jag blixtrande huvudvärk. Det har hänt två gånger en gång förra veckan och en gång idag. Någon annan som varit med om det?