Loppan1994 skrev 2022-04-20 13:43:08 följande:
Men så orättvist att man inte får betalt när man är över 40...
Okej, min blödning försvann igår kväll igen så vet inte vad det var... min mens brukar ju börja med att ja får lite rosa på pappret när ja vart på toa en dag sen nästa morgon drar de igång... så får fortsätta med lutinusen och se om blödningen kommer igen.. gravtestet va neg imorse iallafall. Tänkte på nidblödning men borde inte den komma max 1v efter insättning? Och så borde de väl synas ganska snabbt på ett test?
Hoppas på det ägget ni har kvar :)
Har inte fått svar än... tycker jag borde få idag är ju 2v sen äp imorgon
Oj men det låter ju väldigt positivt att blödningen avstannade! Så vitt jag vet kan blödningen uppkomma i samband med mens så det behöver inte vara max en vecka. Bra du ska absolut fortsätta med lutinus! Du kan ju ha en låg halt hcg och därför blev det neg. Håller alla tummar och tår att det blir + på testdagen!
Du borde ju absolut ha fått svar gällande frysen , jag hade ringt kliniken om jag var du.
Min läkare tyckte väl inte det var så bra att jag slutade med lutinus men hon förstod sen att jag visst att jag hade fått min mens. Idag bar testdagen och jag lovade henne att ta ett nytt test, som väntat var den negativ.
Jag ska nu ta ägglossningstest och förhoppningsvis blir det återföring om 10 dagar. Dock rädd att vi åter igen blir besvikna som sist när embryot vi hade i frysen inte överlevde upptiningen