IVF 2022
Jaha då var jag också ruvare. men inte allt för hoppfull då mina embryon delar sig långsamt så de har dålig kvalitet så de förde in 2 på en gång för att ge oss en liten chans, inga till frysen alltså.
Jaha då var jag också ruvare. men inte allt för hoppfull då mina embryon delar sig långsamt så de har dålig kvalitet så de förde in 2 på en gång för att ge oss en liten chans, inga till frysen alltså.
Tror jag kanske har fått ett plus men väldigt svagt är
bara på ruvardag 6 så allt kan ju hända
Nu har jag börjat få en blödning så även denna gång blev ett misslyckande. Känner mig så jävla infertil och som ett mänskligt misslyckande. Nu ska jag alltså genomlida två menscyklar tills jag kan få göra ännu ett vidrigt äggplock Jippi så kul. Det enda jag hoppas just nu är att mensen drar i gång ordentligt så jag får supa ner mig. Tyvärr.
Grattis Hannabelle!
själv Börjar jag min 3:e ivf igår, denna gång med menopur full dos på 450. har haft gonal-f de två första gångerna, har varit svårstimulerad så fått tagit sprutor ganska länge och äggkvaliten har varit dålig. Hoppas på att menopuren kan hjälpa med bättre ägg.
första omgången tror jag jag fick 175 som höjdes till 250
andra omgången körde jag 325 om jag mins rätt. fick ut 8 ägg första gången 5 befruktade men bara ett okej som sattes in på dag 5. Andra gången fick jag ut 9 ägg varav 9 befruktades men inget direkt bra så fick 2 som inte var så bra insatta på dag 5 för att få en liten chans.
Nu har jag vart på ul!
Jag hade rätt många men dom va mellan 8-12,5mm så nu blir de höjning till 200 och nytt ul på Tors. Han sa att de skulle bli plock i början av nästa v så hoppas innerligt att dessa nu växer till sig.
Annars blir de att avbryta och börja på 200 i nästa cykel, men de sa han va lite riskabelt eftersom ja har bra äggreserv.
Håller tummarna för att de växt på sig ordentligt!
Asså fy vad menopuren svider kände inte så med gonal-f fy!!! känner Också redan av äggstockarna så hoppas på att de är ett gott tecken på att det händer mer där inne nu. Min mage är också ur balans så kan ju vara därför också! Nån mer som haft menopur och känt så? Även illamående och huvudvärk har jag haft till och från idag.
Smulis85- tack :) när har du tid till vul?