Orkidé8181 skrev 2023-06-23 10:51:55 följande:
Stackare, det sjuka är att efter förlossningen så bara försvinner allt å man glömmer bort hur jobbigt allt var? hahaha
har glömt, men är det erat första?
jag tag fortfarande cyklogest, ska ta fram till vul 5: e juli, får se sedan om jag ska fortsätt, är redan trött på de där plupparna?
varför blev du nekad snitt?
jag har fört mina 2 på ? vanligt ? vid och det tips jag kan ge är att ? bara ? följa med och lita på de du har runtomkring dig, kroppen sköter detta? med min andra sa de att jag skulle försöka hålla emot för det fick inte gå för fort, men det gick ju inte! Kroppens värkar går inte att styra över, varken att bromsa eller skynda på?
jag mår bra, har förvånansvärt lite symtom, trött å mår lite illa emellanåt? blir lite varm också när jag gör saker
annars ingenting? spänner såklart lite nertill men inget jag liksom störs av
Ja å tur är väl det haha
Det är våran första gemensamma, jag har en pojk sen innan
Åh rinner den oxå sådär härligt? Jag tog i 2-3v efter pluss men den där andra som ja glömt namnet på 😅 men det var pga en studie vi var med på annars tar man ju inte de vid fet så vet inte om det var det som gjorde att de tog sig 🤔
Läkaren tyckte ändå min förlossning gick bra, blev igångsatt och från ballonger ramla ut så tog de 7h tills han va ute, men hade ju kraftig havandeskapsförgiftning med organ påverkan och fick eklampsi kramper efteråt så det sitter i :(
Är rädd att få Panikattacker oxå.
Haha men exakt, vid krystandet sa dom till mig med att andas igenom några verkar men det var bannemig inte lätt när kroppen tyckte på själv 😂
Ja jag får försöka behålla ett lung och bara lyssna och hoppas det går bra.
Härligt att du mår bra, hoppas de håller i sig 🤗