IVF 2022
Köpte lila clearblue igår som visade negativt, fick inbokat ul idag.
Men imorse fick jag omslag äntligen, dock konstigt att dom lila inte visade blinkade gubbe igår?
Avbokade iaf tiden och har fått tid 2/11 för återföring
Köpte lila clearblue igår som visade negativt, fick inbokat ul idag.
Men imorse fick jag omslag äntligen, dock konstigt att dom lila inte visade blinkade gubbe igår?
Avbokade iaf tiden och har fått tid 2/11 för återföring
Hej alla.
hoppar In lite sent i den här tråden. Hoppas att det är okej. Jag och min man har precis börjat våran utredning för ca 1,5 månad sen. Vi har lämnat alla prover nu och väntar in svaret på min mans spermaprov. Vi väntar ivrigt! Vi har försökt i 2 år nu.
innan så försökte jag och killen i mitt förra förhållande i 12 år. Blev gravid i början av vårat förhållande men förlora tvillingarna i v.18. Sen då så gick åren och det blev ingenting. Har alltså inte blivit gravid på 12 år så ska bli skönt med en utredning nu.
men hoppas att det är okej att man följer tråden och hur går det för er alla??
Idag fick jag äntligen omslag och på söndag är de dags för återinföring av fryst embryo
Sandralinnea123 - kom på nu att du skrivit redan att ni har 1 i frysen
Hej
Får jag lov att hoppa in här.
Blev gravid för några veckor sedan efter ca 2 år tid med ivf.
Helt överlycklig.
Säg den lycka som varar , igår var det dags för ultraljud och jag skulle va 7+2 enligt kliniken.
Men fostersäcken mäter inte mer än v.6 och fostret är alldeles för litet. Antagligen hat det stannat av. Ska tillbaka på torsdag för en sec op och få för att få cyntotec.
Jag är helt förstörd, känner mig så tom.
Har alla symtom i världen också.
Inga ägg kvar i frysen, fan för detta
Rd 6 idag, starkare än igår. Hoppas hoppas
Hejsan,
Hoppar in här. :)
Jag och min man startade denna ivf-resa för 2 år sedan, startade först med 5 inseminationer som inte slutade i nån graviditet. Sen i januari gjorde vi vår första ivf, där vi fick ut 11 ägg, 7 befruktade och 6 odlades till blastocyster. Fick tillbaka 1 som inte tog sig. Sen fick vi vänta en månad till nästa FET, som tog sig! Allt såg bra ut fram till kub-testet där det visade sig att fostret slutat utvecklas i vecka 8. Iom att min kropp inte förstått att fostret inte levde fick vi sätta igång det. Eftet det kände vi att ville ta en liten paus och landa. Nu i oktober var vi äntligen redo att köra igång, supertaggade och lite nervösa. Nu är jag på RD 5 och gjorde idag ett test som var negativt. Så har nu börjat ställa in oss på att det inte tog sig den här gången heller. Har känns aktivitet i tjejmagen sen insättning, men känns mer nu som mensvärk än molvärk. :(
Nån som vet om man får göra en ny FET månaden efter? Tar Lutinus men annars har allt varit i naturlig cykel (förstärkt äl med ovitrelle)