-
Vad skönt att det gick bra idag! Håller tummarna för dig nu <3smulis85 skrev 2022-06-16 14:07:02 följande:Jadu vet inte men slemhinnan var som den skulle efter äl så då antar jag att jag haft det! Ja lite konstigt tycker jag med allt gick bra och embryot såg fint ut så nu är man ruvar igen och testdag 29/6
-
Sitter i samma sits som dig nu :( gjorde äp i april och hade gått upp över gränsen pga slutade snusa med, fick ändå tbx en tredagars som tyvärr slutade i ett utomkveds som opererades i maj. Orkade inte riktigt ta tag i vikten men började nu för 2v sen. Har 8kg som ja måste ner och gått ner 2 hittills. Men känner mig sjukt besatt, väger mig varje gång jag är på toa och skriver upp allt jag äterSandralinnea123 skrev 2022-09-02 16:45:15 följande:
- HEJANONYMHEJ
åh va kul grattis :)
Jag har ju slutat snusa och röka så beror nog mycket på det att jag gått upp i vikt men även semester nyligen.. Så nu ska jag försöka tappa några kilon också :(
-
*har 5 kg kvar att gå ner men helst 8kg skulle de stå
-
Vid inskrivningen fråga dom, då låg ja under gränsen. Hade gått ner 25kg på 6 månader. Sen slutade ja snusa och gick upp 10kg. Tog ju sin tid mellan inskrivningen och första sprut omgången.Noran89 skrev 2022-09-02 22:30:09 följande:
Är vikten något era kliniker nämnt som en faktor? Min frågade bara vad jag vägde vid inskrivning, och jag var så stolt då att jag hade gått ner 10kg och hamnat på "rätt" sida BMI, men det sas inget mer om det efter det..nu har jag pendlat 2-3 kg upp och ner, skulle väl behöva bli av med iaf 5kg.
Sen vid äggplocket så vägdes jag så det var på den vägen de upptäcktes att ja gått upp. -
Äntligen ska vi få tillbaka ett ägg om ca 2v. Efter 7 månader med ett utomkvedshavandeskap, en äggledare mindre, viktuppgång och viktnedgång. Hoppas såå att det blir lyckat denna gång!! Dom hade även en studie nu med lutinus eller inte efter FET. Känns som man vill ha det denna gången med
-
Varför ska du ta letrozol? Vi ska oxå få vårt frysta snart, ska börja med stickor på tisdagSandralinnea123 skrev 2022-10-15 23:37:02 följande:
Hej hur har de gått för alla?
Har varit lite off efter mitt negativa sticka, men nu har jag fått min mens och ska börja med letrozol dag 3 för sedan återinföring av vårt frysta embryo.. Så nervös men taggad samtidigt
-
Jaha okej :) ja verkligen lite nervös för att man ska komma dit och det visar sig att man inte ägglossat iomed att vi inte ska ta nån ovitrelle nuSandralinnea123 skrev 2022-10-17 17:46:10 följande:Jag tar letrozol för att framkalla ägglossning så dom vet att jag kommer få en ägglossning
Åh va kul! -
Ja nu är det inte långt kvar tills vi får ruvaSandralinnea123 skrev 2022-10-23 21:20:11 följande:Samma här, ska ju dock börja med ägglossningstest nu och när jag får glad gubbe så ska jag ringa dit, men man är rädd att de ska visa fel eller att embryot inte klarat upptining med tanke på att vi bara har 1 i frysen... hoppas de går bra för er detta försök!
Jag testar att leva som vanligt nu innan, första försöket så slutade jag med allt, till exempel dricka lite vin eller ta en cigg... men denna gången försöker jag leva som vanligt för att hoppas de funkar denna gången... tycker de är så sjukt att man snart har ett embryo insatt som man är så så rädd om... sist var jag så försiktigt för man är rädd att de ska trilla ut typ haha
Enligt appen skulle jag få omslag idag men icke.. rädd att jag inte får nån äl denna månaden bara för de. Åh håller verkligen tummarna att detta är erat guldägg
Ja det är väl det bästa att försöka leva som vanligt, men jag har oxå svårt för det. Har slutat med snus, kaffe och all koffein.. men ja ellerhur, vi har tunga lyft på jobbet så det oroar en oxå.. man blir lite besatt haha -
Sen är de detta när på dagen men ska ta äl test.. kliniken sa morgon och jag har alltid fått utslag på morgon men läser man på nätet så ska man inte ta morgon utan senare på dagen?
-
Less jag bliiiir, enligt appen skulle jag ha äl i måndags, har inte fått utslag än... Hade både äl smärta och flytningar måndag och tisdag men nu är de borta med... Har jag inte haft nån äl eller har de inte fångats upp