HannaIsabell skrev 2022-02-27 20:13:50 följande:
Hej!
Oj, det är dyrare på Livio i Gbg. 3 försök 82000kr, 2 försök 62000kr och ett försök 42000kr. Vi velade helt sjukt mycket mellan 2 och 3 försök men till slut fick det bli 2 men vi är inställda på att få lägga till mer senare om det behövs. Men 82000 kändes lite väl just nu.. och jag fick lite ångest av att tänka på OM det skulle gå på första så har vi betalat 40000kr för mycket.
Fick ni något svar om vad som kan vara orsaken under er utredning? Allt såg bra ut för oss förutom att de trodde jag hade ett par polyper i livmodern, så de gjorde typ en skrapning av livmoderns insida. Men de sa att det antagligen inte var något som störde och som skulle göra någon skillnad och så verkar det ju.
Vår son var bara 6mån när vi började försöka, så det känns sjukt att man 15 mån efter att ha blivit gravid första gången bara skulle ha blivit infertil..
Strax dags för spruta 2, känns bra iaf! Tänkte försöka ta den själv ikväll. Har du lagt till spruta nr 2 nu? Är det fyremadel?
Ojdå trodde inte de var så stor skillnad när det är samma bolag, jag förstår hur du tänker. Är mycket pengar man cashar ut! Allt såg bra ut på vår utredning också, har ett snitt sedan innan men även det hade läkt fint. Så ja, oförklarligt. Skönt att få ett sånt besked men det är på två sätt, man hade nästan förväntat sig att något skulle avvika. Ja jag har lagt till fyremadel nu ikväll, den sved lite ett tag efter. Sjukt hur snabbt man kommer in i det ändå, nu känns bemfolan hur enkel somhelst helt plötsligt! När har du ditt ultraljud?