Loppan1994 skrev 2022-01-18 18:54:34 följande:
Hur många ägg fick du ut dom andra 2 gångerna? Fick ni totalfrysa då?
Är det ditt sista plock eller kör ni privat?
Fy va jobbigt att bli överstimulerad båda gångerna
Hur märkte du av det?
Får se vad dom säger imorgon om det blir äggplock eller fortsätta ett tag. Men hoppas inte behöva de.
Men är väldigt nervös över äggplock nu oxå då man hört att det gör ont och att få lugnande, gillar inte att tappa kontrollen
Ja jag håller oxå tummarna för oss!
Över 20 båda gångerna, första gången va landsting och blev barn. Dock inget till frys då.
Så var bara att börja om nu när vi vill ha syskon och nu får vi betala, gjorde ett et och ett fet som båda blev negativt.... Men har 3st 6 dagars i frysen!
Därför vi gör nytt plock och allt, känns bättre och hoppas att det ska gå bra nu.
De ser vätska i buken när man gör äp, sen blir man svullen om magen, öm, andfådd. De har jag fått, håller i en vecka efter äp. Sist blev jag liggandes någon dag
Det är väl vanligt när det blir mycket ägg
Förstår att du är nervös! Jag tycker inte man har blivit så påverkad av medicinen, man blir lite trött, har dock fortfarande full kontroll. Jag har haft många blåser så de har tagit en stund för mig, de ger mer smärtlindring i armen. Kan inte säga att det är så farligt, sen är det ju tyvärr invidiuellt hur man upplever allt och hur kroppen svarar på medicinerna och allt.
Jag kan lova att allt kommer vara värt blod, svett och tårar den dagen du får ett plus på stickan och tillslut får hålla eran hjärta! Än om vissa bara får mycket längre och jobbigare vägar till målet.