IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Snöoväder- åh får hoppas dina växt till sig bra till imorgon då. Är så nervös för att mina oxå är små imorgon eller för överstimulering.
Det är första gången med ivf. Började utredningen i september 2020 så det har tagit sin lilla tid.
Jag mår nog rätt okej skulle jag säga. Lite huvudvärk, äl smärta, men illamåendet är nog värst. Hur mår du och är det eran första?
Mirabilis89- oj ja det var snabbt ni fick hjälp då vi sökte i september 2020 och började med sprutor nu. Ul och äggledarspolningen såg bra ut för mig så var den manliga faktorn här.
sola13- hoppas ni får snabb hjälp då
Gazimo- tack vi skickade egenremiss till mottagningen i Karlstad och själva äggplock och insättning blir i Örebro. Hittills har det funkat jätte bra. Trivs med personalen i Karlstad, bara att ringa dom så fort man funderar på något
Jag kan inte trycka på citera så jag får upp era svar i en kommentar så får hoppas ni ser att jag skriver ändå men mina egna svar kunde jag få upp citera på
Hej. Tänkte hoppa in på denna tråd om det är ok? Är ensamstående och strax klar med ivf utredningen, endast spolning kvar. Beräkna kunna börja själva processen i augusti/september.
Snöoväder- ja ser allt bra ut imorgon så borde de bli på fredag, för dig med isåfall väl?
Helst skulle jag vilja ha 2 täta nu men just nu känner jag att bara det blir 1 barn gemensamt så är jag glad
Ja men precis, att något så självklart faktiskt inte är det för många. Och alla dessa frågor man fått och får....
- När ska ni ha barn?
- Är det inte dags snart?
Vi har inte sagt ett ord om detta till någon så är verkligen skönt att prata av sig nu med någon annan i samma sits.