Inlägg från: Anonym (2022) |Visa alla inlägg
  • Anonym (2022)

Har du varit i en mixad bastu?

Har ett par gånger bastat och duschat med motsatta könet (tjejer, kvinnor). Visst det var lite speciellt att stå och duscha som ensam kille samtidigt som det kommer fyra nakna universitetstjejer i min egen ålder och ställer sig duschen mitt emot när det fanns andra duschar lediga. För mig fanns det inget sexuellt alls i det hela, mer än att man noterade hur vackra dem var. Min känsla var snarare att de var tjejerna som stirrade samt ville visa upp sig för mig då de valde duscharna precis mitt emot där jag stod och vände sig om mot mig så jag skulle se dem framifrån.

• Anonym (2022)
    Anonym (2022) skrev 2022-01-11 23:13:11 följande:

Har ett par gånger bastat och duschat med motsatta könet (tjejer, kvinnor). Visst det var lite speciellt att stå och duscha som ensam kille samtidigt som det kommer fyra nakna universitetstjejer i min egen ålder och ställer sig duschen mitt emot när det fanns andra duschar lediga. För mig fanns det inget sexuellt alls i det hela, mer än att man noterade hur vackra dem var. Min känsla var snarare att de var tjejerna som stirrade samt ville visa upp sig för mig då de valde duscharna precis mitt emot där jag stod och vände sig om mot mig så jag skulle se dem framifrån.

Min erfarenhet är att tjejerna som jag stött på i dessa sammanhang är lika intresserade av att kolla på män (åtminstone på mig) som killar är av en naken tjejkropp, men tjejerna är lite mer diskreta när de kollar. Har hänt flera gånger att jag ertappat hur tjejer/kvinnor passat på att kolla när man byter om eller duschar. Har  även hänt flera gånger att tjejer/kvinnor satt sig precis bredvid i bastun eller ställt sig mitt framför i duschen så man får intrycket att de vill vara nära. Andra liknande exempel är när en tjej i 35-årsåldern vände sig mot mig i ca 5 minuter och började stretcha/yoga helt naken, vilket jag tyckte var lite märkligt.

Svar på tråden Har du varit i en mixad bastu?