BIM Februari 2022
Kan inte citera nu igen
kanelkringla : håller tummarna för dig att mensen inte kommer på onsdag <3 min första månad med NC och kan hålla med om att det blir en väldig stress med tempningen
Kan inte citera nu igen
kanelkringla : håller tummarna för dig att mensen inte kommer på onsdag <3 min första månad med NC och kan hålla med om att det blir en väldig stress med tempningen
Cannano: wohooo det ser ju väldigt lovande ut!!!
Ser ju verkligen lovande ut :D Hoppas det får vägen den här gången.
Äl+4 och jag vet inte vad det är men jag känner mig så pirrig, som ett barn på julafton haha.. har dock pms men ja ägget har ju inte ens hunnit fästa än men hoppas sååå att det tar sig denna gången
Är också på äl+4 och har varit så spänd och pirrig ända sedan jag började känna att äl var på gång och den glada gubben kom upp på testet :D Så långt bort innan man vet men ååååh vad jag hoppas den här gången.
Ja okej va roligt!
när har du tänkt att testa eller väntar du till BIM?
Först hade jag bestämt mig att vänta tills efter BIM? men vettetusan om jag kommer kunna hålla mig tills dess :) Tidigare graviditeter har jag testat typ en vecka efter BIM, men då har jag inte haft lika bra koll som nu på allt utan tagit det mer som det kommer.
Hur tänker du göra?
Pepsin : jag har inget bra svar på det fråga tyvärr.. men har du tagit ett gravtest och sett så det är negativt efter missfallet? Ibland kan ju det vara positivt länge och ägglossningstest kan ju reagera på det också <3
Mitt strålande humör fortsätter att hålla i sig, härligt att fler känner samma angående måendet. Det har varit deppigt ett tag tidigare, för mig iaf. Detta får gärna fortsätta :)
Äl+5 idag. Har haft såååå ont i bröstvårtorna sedan äl och det håller i än, kan inte ta på dom, så jag räknar med att det var ett monster-ägg som släppte, haha.
Nu kan jag inte citera dig men klarmulken : kul med positivt äl test! Hade önskat att vi hade fått till det lite mer denna månaden runt äl.. jag fick positivt test 24/1 Vi hade sex 22/1 24/1 och 26/1
Kanske lyckas peppa dig lite med att berätta att jag aldrig haft någon skillnad på pms eller gravsymtom när jag plussat förut. Känts som vanligt men blivit plus efter BIM :)
Men jag förstår. Man skyddar sig själv lite genom att hålla hoppet på en lagom nivå? :/