BIM Februari 2022
Är det något som tempar i denna gruppen? Är min första månad så har ingen koll men borde ägglossning vara idag eller?
Glad gubbe på ÄL-testet idag! Såhär tidigt har jag aldrig fått ÄL sedan jag tog ut hormonspiralen för ett år sedan! Är på cd 12 och så löjligt glad över detta! Bara att ligga i nu då några dagar, startade redan igår, haha.
Tänker att ÄL sker imorgon och då blir BIM för mig 8/2.
ja okej tack snälla! Vi myste idag också så jag hoppas att vi har gjort det vi kunnat iallafall :)
hej på er, jag borde ha haft ägglossning igår och idag har jag super mycket flytningar men dom är vita och som ?lotion? jag tror att jag brukar få så direkt efter ägglossning men är det någon som varit med om samma och vet vad det beror på?
jaa denna väntar är ju sååå jobbig.. håller tummarna att det blir många pluss i februari <3
Hej!
Idag fyller jag år och fick en fantastisk present imorse i form av mens :)
En dag sent, men jag var förberedd då jag testat negativt. Första försöket också så det känns verkligen helt okej.
Lagt till mig i listan, jag brukar inte alltid skriva så mycket i trådar men läser allt.
Idag blir det iallafall födelsedagsvin, något kul ska man ju ha ;)
Hur gick det med dina flytningar? Fortfarande samma idag eller avtagit?
För mig har det varit "normala" flytningar men nyss på toa när jag torkade mig var det vita klibbiga sådana, ganska tjocka :S (Hoppas inte ni är känsliga haha)
Ovanligt för mig, så ska skriva ner detta.. Är på äl+6
Någon som känner igen det?
det verkar som att det är mycket mindre idag än så länge! Åå redan äl+6 spännande!! Jag är bara på äl+2 och tiden går såååå långsamt haha
jag har haft sånna flytningar någon gång men kan inte komma på när. Kommer ihåg dessa som hade igår för att det är något jag alltid får efter äl så därför har jag lagt märke till dem mer :)
Äl+4 och jag vet inte vad det är men jag känner mig så pirrig, som ett barn på julafton haha.. har dock pms men ja ägget har ju inte ens hunnit fästa än men hoppas sååå att det tar sig denna gången