• Anonym (Samma)

Stanna eller gå? Attraheras inte av min man

Anonym (Cajsa) skrev 2022-01-10 18:37:53 följande:
    Stanna eller gå? Attraheras inte av min man
    Jag är gift sedan 9 år. Vi har haft det mestadels bra dessa år, men på senare tid har jag börjat känna att något fattas. Jag älskar min man och vi har ett jättebra sexliv, men jag attraheras verkligen inte av honom. Jag längtar efter att känna attraktion och passion. Längtar efter att kyssas, men min man är så gräsligt dålig på att kyssas att jag inte vill ha mer än pussar av honom.

Sexet är som sagt riktigt jäkla bra, men det har inte längre något med attraktion att göra. Jag har helt enkelt en sexdrift och med honom vet jag att det är bra. Jag fantiserar ofta om att vara med någon annan.

Så, jag lever med min bästa vän, vi har bra sex och han är min stora trygghet. MEN jag attraheras inte av honom och vill inte kyssas. Vad gör man?

(Barn finns i bilden, men inga gemensamma)
    Väldigt lik min sits. Han är jätte dålig på kyssas sticker bara in en stel tunga . Blää. Halv bra sex. Oftas känner jag mig inte kåt och de är mest han som njuter bara. Vi bråkar ganska ofta och har olika mål i livet. Jag fantiserar om en annan också. Han vet om detta men vill ändå vara med mig och försöka. Jag skulle vilja att han lämnade mig . Jag kan inte lämna, jag vill inte lämna huset och barnen och har extremt svårt att få tag på något nytt för mig och barnen, jag orkar verkligen inte flytta IGENså får vara kvar o stå ut med att han inte vill flytta svårt att tvinga ut honom när vi båda har kontrakt på huset ( hyr) :(
Svar på tråden Stanna eller gå? Attraheras inte av min man